Bortlottnigskort lokal/regional ?

Charlotte1975

Trådstartare
Om man har fått ett bortlottnigskort till en lokal tävling, kan man skicka med det till en regional tävling ? Eller gäller det bara som bortlottningkort inom lokala tävlingar ?

Sv: Bortlottnigskort lokal/regional ?

ja har nog aldrig funderat på det. men skicka med det. om sedan klubben väljer att hitta på någon regel om att det inte gäller så kräv tillbaks kortet.

Sv: Bortlottnigskort lokal/regional ?

I Stockholm går det bra att skicka bortlottningskort från lokaltävling med en anmälan till regionaltävling. Det står ju inte heller något på kortet om att det kommer från en lokaltävling.

De begränsningar som finns är att kortet bara gäller för samma gren, i samma distrikt och för samma ekipage.

Vad som gäller i andra distrikt (de som har bortlottningskort) vet jag inte.

Liknande trådar

Tävling Bara någon timme kvar! Själv kommer jag försöka se alla sändningar, och på fredag har jag faktiskt fått en lokal pub att visa...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
19 707
Kläder & Bli fin Har fått ett GoGiftpresentkort som jag skulle vilja använda på Zalando, men jag hittar bara hur man köper/löser in deras presentkort...
Svar
5
· Visningar
534
Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 201
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 432
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar