_moa_

Trådstartare
Min katt är borta... Puts väck :(... Har varit borta nu i 7 dagar. Jag vet att folk inte säger att det är länge och det är hans första sommar, förra sommaren var han ju en liten katt unge då.

Men blir så orolig för kissen eftersom vi både har lo och räv i skogarna. Dessutom har vi sett minkar runt stallet och 3 av stallkatterna (min katt och två till) har fått ett jätte konstigt bett som vi misstänker kan vara minkar. Nu stänger vi in katterna på nätterna och ska försöka få tag i fällor.
Och en dag var han borta och inte ens ett halsband hade han på sig... :(

Var bara tvungen att skriva av mig min oro lite... :(

Min katt är oxå borta, har bara varit borta i drygt ett dygn men han va halt då han försvann så därför blir jag extra orolig. :crazy:

Hoppas din kommer tillbax helskinnad snart!

Ja verkligen. Egentligen så vet jag ju att katter brukar gå, men eftersom det finns en massa hemska djur som kan ha tatt han blir man ju lite nervös!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 204
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 834
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 460
Senast: Kaching
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 751
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka