M

Minime

Min Charlie fäller nåt bedrövligt just nu...vad ska jag använda för borste till en luddig jättemjuk kort päls?

Sv: Borste...

Den går också bra men en tät metallkam är ännu bättre, min korthårskatt som är lite åt semi-hållet älskar när den täta kammen kommer fram, han har luddig päls. massor med hår följer med.

Karda. Jag har använt kammar till mina britter, men nu gått över till karda. Katterna älskar den (Yoga blir komplett galen och glider kinden så hon blir tårögd mot kardan :crazy: ) och den funkar kanon mot lös päls om man använder den ofta.

Jag har en vanlig herderlig plastkam till min Chili, hon blir alldeles till sig när jag tar fram den :rofl: :love:

Liknande trådar

Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
825
Senast: tott
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 219
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama