Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
va det någon som va o red i Bornslätt i går kväll??
vilken ponny/häst ras har ni ?och hur mycket har ni ridit/tävlat galopp med ponnyn/hästen?
tyvärr kunde inte jag och min dotter va med där igår men vi skulle gärna velat det båda två..
Jag var där den 30:e. Jag har en vbl-travare och vi har väl varit med där 10-15 ggr eller något.. Både jag o pållen älskar det Vi kanske ses där den 22:e sept det verkade dock som det bara var klubbmästerskap eller nåt då får ringa o höra för jag tror inte att det e nåt intresse för det från min klubb
jo jag vet att dem har de, jag har själv varit uppe med mina hästar där och andras, men de händer att jag åker dit med dem en annan dag också, då jag rider hos en tränare på Täby. men jag skulle vilja rida ridhästlöp med mitt ena fullblodm då han slipper startboxar då.
vet inte något om tävlingar uppåt landet men vet att det finns köp i göteborg, jägersro och bornslätt bl annat.
finns nog även löp på strömsholm tror jag, en bit att åka kanske för dej men någon gång kan man ju kanske åka dit...
skulle va kul med flera ponny ridhäst löp för oss vanliga dödliga... hihi
ah nej strömsholm är inte långt bort, men har de verkligen ridhästlöp?, vet du när de har de nästa gång eller hur man kan ta reda på de, göteborg och jägersro också? vet du hur man tar red på när dem har de?
jag rider ju vanliga löp, men skulle vara kul att ställa upp med min ridhästfullblod också
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hundavel & Ras Är det så mycket pälsvård? Nu läste jag bara lite snabbt, men tycker inte det ser superkomplicerat ut.
Jag tror inte kines är rasen för...
Hundträning Idag har jag fått jättebra hjälp av en kille som är toppenduktig på IGP spår. Jag blev påmind om att bara för att jag inte vill peta för...
Hästmänniskan Ja, när det kommer till bil så vill jag köpa rejäla grejer så jag förstår hur du menar. Där är det inte värt att vara dumsnål. Däremot...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.