Bornslätt

ducell

Trådstartare
va det någon som va o red i Bornslätt i går kväll??
vilken ponny/häst ras har ni ?och hur mycket har ni ridit/tävlat galopp med ponnyn/hästen?
tyvärr kunde inte jag och min dotter va med där igår men vi skulle gärna velat det båda två.. :cry:

Sv: Bornslätt

Bornslätt har dem ridhäst galopp där?
de visste jag inte. Har dem någon hemsida eller nåt

ja dom har träningstävlingar som är öppna för alla ponnier/hästar
sök på bornslätt hittar inte deras hemsida

ah den är nere just nu, håller på och bygger upp den antar jag

Jag var där den 30:e. Jag har en vbl-travare och vi har väl varit med där 10-15 ggr eller något.. Både jag o pållen älskar det :bump: :banana: Vi kanske ses där den 22:e sept :) det verkade dock som det bara var klubbmästerskap eller nåt då :confused: får ringa o höra för jag tror inte att det e nåt intresse för det från min klubb :(

vet ni nåt mer ställe där de kan tänka sig ha ridhästlöp?

jo jag vet att dem har de, jag har själv varit uppe med mina hästar där och andras, men de händer att jag åker dit med dem en annan dag också, då jag rider hos en tränare på Täby. men jag skulle vilja rida ridhästlöp med mitt ena fullblodm då han slipper startboxar då.

vet inte något om tävlingar uppåt landet men vet att det finns köp i göteborg, jägersro och bornslätt bl annat.
finns nog även löp på strömsholm tror jag, en bit att åka kanske för dej men någon gång kan man ju kanske åka dit... :bump:
skulle va kul med flera ponny ridhäst löp för oss vanliga dödliga... hihi

ah nej strömsholm är inte långt bort, men har de verkligen ridhästlöp?, vet du när de har de nästa gång eller hur man kan ta reda på de, göteborg och jägersro också? vet du hur man tar red på när dem har de?
jag rider ju vanliga löp, men skulle vara kul att ställa upp med min ridhästfullblod också

japp jag och min dotter på två isabeller ...
vad ska du rida vi ska rida slät löp 800 meter dottern på B-ponny och jag på ridhäst...

Jag får spana in mina kort sedan som jag tog på dig och Skuggfaxe12, får se om de går att ljusa upp lite!
Ni var så snygga i tidningen.....

ah var där. Var ju jättekul. häck och slät blev de här :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 742
Senast: mamman
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Hazel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 891
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar