Borlänge/Ludvika/Falun

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Jadzia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 494

Jadzia

Trådstartare
Nu ber jag fantastiska buke om hjälp. Jag befinner mig just nu i Borlänge och är i desperat behov av vall att få lägga ett eller två spår på idag och imorgon. Jag ska tävla Schäfer-SM i helgen och kan inte tränings-spåra där det var tänkt.

Hilfe, någon?

Nu ber jag fantastiska buke om hjälp. Jag befinner mig just nu i Borlänge och är i desperat behov av vall att få lägga ett eller två spår på idag och imorgon. Jag ska tävla Schäfer-SM i helgen och kan inte tränings-spåra där det var tänkt.

Hilfe, någon?

Jag har en åker i Svärdsjö som du gärna får använda (den är på ca en halv hektar). Svärdsjö ligger 2,5 mil från Falun och kanske 4,5 mil från Borlänge.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten... 19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 800
Övr. Hund Har i nuläget större raser, men de är alla i, eller närmar sig, pensionsåldern och jag är så sugen på en mindre ras. En mer... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 115
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 910
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka