Början på en låt.

Tarnin

Trådstartare
Jag blir snart galen på den här låten, de spelar den nästan varje natt nu. Jag gillar verkligen inte dansband! Texten får mig att rysa. Början på låten vill min hjärna ha det till "Lite banan till mina öron". Det stämmer ju verkligen inte lol.
Resten av låten hör jag och kan ignorera, har lyssnat (ryys) flera gånger på början men början är tvärstopp. Någon snäll själ som vet vad de första orden ska vara så jag kan ignorera låten för resten av mitt liv :angel:.
Låten är Utan att förstå av Lasse Stefanz
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 003
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 161
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp