Josssefine

Trådstartare
har tänkt jag ska börja kör mitt sto lite grann, något spec man ska tänka på, någon som vet vart man kan få tag på billiga bra saker till det?

Sv: Börja..

Sök begagnat. Glöm det där med "billiga" och samtidigt "bra" saker.

Leta runt i trådarna på forat här, finns massor av utrustningstrådar, och fruktansvärt mycket olika åsikter (blir aldeles matt ibland...)

Är hästen din inkörd tidigare? Ett tips är att ta hjälp av erfaret folk åtminstone i början, men det kanske du redan tänkt på.

japp hon är inkörd som ung, så jag antar att hon inte hr full koll på allt forf..
Okej, jo det va typ det jag menade, begangnat..men läste att man ska ha baksele med vid körning, stämmer det? elelr räcker bröstsele?

Ja bröstsele räcker för att dra vagnen upp för backarna men hur du sedan ska bromsa den ner för backarna utan baksele tål ju att tänkas på..

okej, därför man ska ha baksele:p
har inte fattat det hela riktigt.. är alldedes ny på detta med körning, har endast kört minishettis innan, på rakmark:P

Då gäller det att "läsa på" och fundera ut vad det är för utrustning du vill ha. Sen är det bara att leta på bl*cket eller tr*dera, där finns en hel del utrustning till salu.

Lycka till!

oki:D haha skoj skoj är detta:P:P tror jag vill ha en lite lättare vagn/rocka..Va inne på sidorna och hittade en massa saker, i närheten.. så ska dit och kika:P man behöver ju inte brja med toppen grejerna:P

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pegasus63
·
Dressyr Jo apropå ideella insatser och att ragga hederspriser till tävling, ska vi köra en snabb ”hederspriser jag har gillat att få” fråga...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 561
Senast: Fiorano
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 597
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar