Z
Zab
Sv: Boots till barfotahästar!
Varför inte? Du kommer ju aldrig få veta om hon är bra om du inte testar.
Varför inte? Du kommer ju aldrig få veta om hon är bra om du inte testar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
puttar...
jag testar denna ja bokat tid för då?
Men snälla du, skriver du sånt här bara för att hålla igång i tråden?
Är du en vuxen människa så lär denna tråd vid det här laget ha givit dig ett så stort underlag för ditt beslut att du inte behöver putta. Om du är minderårig, får du prata med dina föräldrar om dina beslut.
hovslagaren å andra sidan tyckte inte alls hans tår va långa men anade att ni och jag tycker de ser långa ut speciellt från sidan BARA för att han har bakåtstuckna trakter(heter det så?) därför är trakterna längre än vad de ser ut bara att de ligger mer ner än vad de står upp rakt förstår ni?
enligt henne så är enda utvägen att raspa ner hela trakterna för att låta dem växa ut på nytt på rätt ställe men det tyckte hon inte var nödvändigt på min häst så illa var det inte ställt enligt henne?!
det var i extremfall man gjorde detta tydligen.
Hon är nog en av dem som ger barfotafolk öknamnet ''barfotatalibaner''...
ja understuckna trakter, hovslagaren sa att det var ganska så vanligt, de andra 2 hovslagarna jag testat har inte ens nämnt det?!
vet inte är det mycket allvarligt eller är det combin boots och understuckna trakter som är det allvarliga?
hur korrigerar man det?
va? varför då vad menar du![]()