Bonniers trafikskola

Sv: Bonniers trafikskola

Jag vet inte var man laddar ner den, men rekommenderar att köpa den och ev Roadquiz (en sorts körsimulator). Jag klarade min teori enbart med den och en gammal Bonniers Trafikskola (utan att gå på trafikskola).
 
Sv: Bonniers trafikskola

Jag har funderat på Roadquiz och så använda sig av bonniers trafikskola. Vad tycker du om Roadquiz?
 
Sv: Bonniers trafikskola

Annars kan du ju alltid köpa den liksom...
 
Sv: Bonniers trafikskola

Japp, jag hade tänkt köpa den annars om den inte funkade att ladda ner.
 
Sv: Bonniers trafikskola

Fraggel_Tess skrev:
Jag har funderat på Roadquiz och så använda sig av bonniers trafikskola. Vad tycker du om Roadquiz?
Jag tycker RoadQuiz är bra för att det lite "Learning by doing". Man kan ju ladda ner demon och testa. Bonniers Trafikskola är lite mer teoribaserat. Dem kompletterar varandra bra, tycker jag.
 
Sv: Bonniers trafikskola

Den senaste Bonniers Trafikskola 2004 finns från 389 kr, men dem kan ligga på upp till 500 kr. Har inte testat den nya versionen men jag körde på version 3.0 och det gick bra det med. Du kanske kan få tag på nån begagnad.
Priset på RoadQuiz ser du om du går in på länken jag skrev förut...
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 831
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: tott
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp