Bonde söker fru 2020

Jag känner en av bönderna så jag satt lite med skämskudde igår, men jag tyckte faktiskt att hans presentationsvideo var riktigt bra 😊

Kul att det var en större blandning av bönder i år, inte den bästa men hyggligt tycker jag :up:
Jag kommer nog att följa i år, om det blir något. (Förra året var första gången som jag dissade programmet.)
Ser fram emot att höra Patrik sjunga mer, hans ögon gick inte av för hackor heller... :angel:

Jag tycker det var trist att det är lite stereotypt (igen) i vilka man får följa på de egna gårdarna. Tre män som söker kvinnor och en man som söker en man. Ingen kvinna som söker det ena eller det andra. Trist

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göran Lindström, westernryttaren från ”Bonde söker fru”, har kommit fram till ett beslut. Han ska sälja flera av hästarna på sin gård.
Svar
0
· Visningar
84
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att ha firat jul ihop tar Katrin och Göran från ”Bonde söker fru” en ridtur i Falkenberg. – Det är en fantastisk liten gård och...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka