Jag orkade inte ens läsa kommentarerna på Facebook, men det verkade som att Eriks syster gått in och dementerat tidigare? Killen är 21, han är säkert jätteförvirrad och osäker på hela situationen. Antingen har allting bara överdrivits av Linda/tv, eller så har de väl sökt sig till varandra för stöttning, och så gick det som det gick? Jag kan väl dock undra lite varför när Sigrids kandidater är ganska "gamla" allihop, hon verkar ju inte föredra yngre då? Erik däremot sa väl redan i presentationen att han ville ha mogna tjejer, och att det kunde vara svårt att hitta i hans egen ålder?
För övrigt skämdes jag när 1) Jennifers dejter skulle vara romantiska (tycker annars Jennifer verkar bra, så det var mer aktiviteten), 2) när Eriks dejter kom och slet i honom hela tiden, särskilt hon som skulle ta på honom konstant och 3) Sigrids aktivitet och sätt att uttrycka sig om sina dejter kändes väldigt märklig. De andra gör något lugnt/trevligt/roligt där de kan lära känna varandra, och hon kutar runt som en galning? Och kallar sina dejter för elever? Jag vet ärligt talat inte hur hon uppfattas?