Fast man kan ju sova ihop utan att ligga.Han låg i hennes säng. De hade ju garanterat sagt det om inget hänt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast man kan ju sova ihop utan att ligga.Han låg i hennes säng. De hade ju garanterat sagt det om inget hänt.
Undrar om alla brevskrivare stannat om de fått veta?
Erik och Sigrid hade tydligen tillbringat natten ihop. Just det har jag väl inga åsikter om, men hade jag varit brevskrivare så hade jag inte varit superglad när jag fick veta vad som hänt kvällen innan bönderna ska välja sina dejter.
Fast blyg och mysig kan han väl vara ändå?Ja de känns ju så! Tragiskt han som verkade så blyg och mysig först
Fast man kan ju sova ihop utan att ligga.
Fast blyg och mysig kan han väl vara ändå?
Håller helt med. Känns som stor brist på impulskontroll.Jag skulle iofs aldrig anmäla mig till en realityserie, men om jag hade gjort det så hade jag tappat intresset efter det där. Det säger om inte annat att de inte har någon självkontroll eller dricker så mycket att de förlorar alla hämningar. Inget jag vill ha.
Om det är att vara gammelmodig är jag glad för att vara det...
Vad jag tror eller inte spelar ingen roll, vi vet inte vad som faktiskt har hänt mer än att han var i hennes rum och hade varit över natten.Visst. Men tror du ärligt talat att hela deras kroppspråk skriker skäms skäms om de endast sovit. Kom igen, så naiva är ni väl inte?
Nu menar jag åt dig i synnerhet, utan rent allmänt, att han fortfarande kan vara blyg osv trots det som hände.Jovisst men nä @Centaur och jag tänker väldigt lika! Tack men nej tack
Ja å de är illa nog när man är med på ett sånnt där program och inte kan bete sig vettigtVad jag tror eller inte spelar ingen roll, vi vet inte vad som faktiskt har hänt mer än att han var i hennes rum och hade varit över natten.
Nu menar jag åt dig i synnerhet, utan rent allmänt, att han fortfarande kan vara blyg osv trots det som hände.
Jag förstår hur du menar, men en person kan ju fortfarande vara blyg oavsett.Fast nä mysig tycker jag inte man är när man ska ha närhet hit och dig de är inte mysigt de är osmakligt
Jo iofsJag förstår hur du menar, men en person kan ju fortfarande vara blyg oavsett.
Han låg i hennes säng. De hade ju garanterat sagt det om inget hänt.
Tycker ändå det där känns som en efterkonstruktion! De såg så skamsna uthttp://www.vn.se/article/efter-sex-anklagelserna-bonde-erik-rasar-mot-tv4-angrar-att-jag-var-med/
"sedan kom Linda Lindorff bara instormande med ett kamera-team utan förvarning och började ställa frågor. Då blir man en helt annan person."
Ja jösses då. Skräckslagen är nog ordet-
Men äsch, vad är det att bli upprörd över, vilket drama det blev på FB bland annat, orka bry sig om vem folk ligger med eller inte ligger med.
Min åsikt om kvällens program är att bli beordrad om att göra en romantisk gest nog skulle vara det mest avtändande ever Dessutom för att sen få "vinna" extra tid eller vad det nu är, med någon.
Eller måsta genomföra ett träningspass och bli kallad elev. Nej tack. Vad sjutton är det för dejt?
Gud vad jag inte skulle palla vara med i något sånt här, jag skulle bara säga MÄH, och dra, men det är kul att se på iaf
Min åsikt om kvällens program är att bli beordrad om att göra en romantisk gest nog skulle vara det mest avtändande ever Dessutom för att sen få "vinna" extra tid eller vad det nu är, med någon.