Jag hoppas den blonda tjejen som skämtade om barn blir vald hos den unga bonden (vad är det han heter, Erik?). Hon verkar supercool och jag vill se mer av henne i tvOnsdag och nytt avsnitt! Har ni några aningar om vilka som kan bli valda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas den blonda tjejen som skämtade om barn blir vald hos den unga bonden (vad är det han heter, Erik?). Hon verkar supercool och jag vill se mer av henne i tvOnsdag och nytt avsnitt! Har ni några aningar om vilka som kan bli valda?
Jag hoppas den blonda tjejen som skämtade om barn blir vald hos den unga bonden (vad är det han heter, Erik?). Hon verkar supercool och jag vill se mer av henne i tv![]()
(och jag tyckte ändå att de verkade hitta någonting hos varandra men jag kan ju ha fel och basera det på att jag önskar att det inte bara blir blyga och tillbakadragna tjejer för det blir så jobbigt att kolla på
)
Alltså det måste göra ont? Lär sitta kvar länge. Min man brände sina fötter så, i foppatofflorJag gillar Per supermycket, men den T-shirtbrännan skojar man inte med![]()
Allt romantiskr dravel med Jennifer känns så tillgjort och konstigt![]()
Knappt. Gissar på att han är dömd för en del skit.Nån som fattar vad Andre menade?![]()
Jag tolkade det som att han åkt dit för misshandel med tanke på Jennifers följdfråga. Men observera att det bara var min tolkning, jag vet inte.Nån som fattar vad Andre menade?![]()
Nähä, va hon med där?!Du får gräva fram Farmen från förra året![]()
Haha så roligt! Vad har vi att vänta oss där?!Javisst![]()