Bonde söker fru 2016

Onsdag och nytt avsnitt! Har ni några aningar om vilka som kan bli valda?
Jag hoppas den blonda tjejen som skämtade om barn blir vald hos den unga bonden (vad är det han heter, Erik?). Hon verkar supercool och jag vill se mer av henne i tv :angel: :D (och jag tyckte ändå att de verkade hitta någonting hos varandra men jag kan ju ha fel och basera det på att jag önskar att det inte bara blir blyga och tillbakadragna tjejer för det blir så jobbigt att kolla på :D )

Jag hoppas den blonda tjejen som skämtade om barn blir vald hos den unga bonden (vad är det han heter, Erik?). Hon verkar supercool och jag vill se mer av henne i tv :angel: :D (och jag tyckte ändå att de verkade hitta någonting hos varandra men jag kan ju ha fel och basera det på att jag önskar att det inte bara blir blyga och tillbakadragna tjejer för det blir så jobbigt att kolla på :D )

Du får gräva fram Farmen från förra året :D

Ändå ganska komiskt med en romantisk gest som består av att rista in ett viktigt datum i ett träd - och sedan kanske max en dag senare (eller samma dag?) "öööh alltså jag hittar inte det nu". :D

Komik eller tragik, men det såg ju ut som att Erik bara ville skrika Linda rätt upp i ansiktet, eller kanske nita henne, när hon skulle asa iväg honom för ännu en VIKTIG och DJUP FRÅGA om han kommit över den himlastormande passionen mellan honom och Sigrid. :crazy:

Och jag måste erkänna att jag blev lite besviken när hon i lila hos per inte blev vald, hon verkade så himla rar :(

Och så gillar jag helt klart My hos Erik! Hon var också cool - det kommer bli himla kul på den gården alltså :angel:

Hos Sigrid tycker jag verkligen att alla är så himla olika?! Alltså, klart att alla människor är olika men hos de andra känns det som det iaf finns några gemensamma nämnare men inte hos Sigrid?! Jag hoppas nog mest på Rickard, han verkar rar :love: Och Anders påminner mig mest om Glenn Strömberg alltså så jag har svårt att ta honom helt seriöst (fast han verkar trevlig om än lite mossig)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern