Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker Sigrid är annorlunda mot Bertil också. Mer oblyg och lite mer glad. Sen har jag inte riktigt hajat vad hon letar efter, tycker hon har nämnt älskare flera gånger, inte pratat om framtida man/fru som de andra bönderna gjort?Hos Erik så gillar jag My och mörkhåriga Lina. Även blonda Lina, men den andra mörkhåriga tjejen säger väldigt obehagliga saker lite för ofta
Hos Per så hade jag hoppats på den mörkhåriga med flätor istället för den rödhåriga med glasögon.
Jennifers André har jag lite svårt för, men han David verkar vara en trevlig kille.
Sigrid verkar vara väldigt förtjust i Bertil, undrar vad som hände på tåget egentligen
Knappt. Gissar på att han är dömd för en del skit.
Oj!! . Om det är sant hade nog inte Jennifer valt att ta med honom hem om hon vetat.Jag gissar att det är honom som Madeleine El Hanafi skriver om på sin Facebook och sin blogg...
Oupps! Jag var "tvungen" (= nyfiken ) att kolla hennes blogg... ochJag gissar att det är honom som Madeleine El Hanafi skriver om på sin Facebook och sin blogg...
Sigrid sa ju att rollen för hennes framtidiga man bara skulle vara som "hennes förnäma älskare"... Hon verkar inte vara ute efter den stora kärleken och en livspartner. Vilket såklart är okej men det är väl inte ett programm om att hitta den bästa sexpartnern?
Jag gissar att det är honom som Madeleine El Hanafi skriver om på sin Facebook och sin blogg...
Fast det kanske hon gjorde bara att det är klippt så att vi som tittare inte ska få all info?nstigt att Jennifer valde honom, och jättekonstigt att hon inte frågade ut honom om exakt vad han hade gjort!
Hon verkar ju vara otroligt charmig.
Charmig kanske inte är ordet men väldigt bra med människor som tar tag i saker och faktiskt kollar upp hur det ligger till när en magkänsla säger att något inte stämmer. Sant eller inte om det handlar om just denna bondekandidat? Det spelar mindre roll. Grejen är att göra vad man kan för att se vem man ger sig i lag med.
Man ska vara rädd om sig.
Va det inte lite konstigt att han inte hittade trädet han hade ristat datum på?Jag önskar inget ont till Jennifer men jag tycker kanske inte att brotten var det värsta man kan göra direkt. Jag personligen hade nog kunnat ha överseende. Men om hon nu känner att det inte är något för henne så är det ju ändå bra att hon tog tillbaka sin inbjudan.
Överseende när kontaktförbud utfärdats mot en f.ds föräldrar? Du är mer förlåtande än mig iallafall....Jag önskar inget ont till Jennifer men jag tycker kanske inte att brotten var det värsta man kan göra direkt. Jag personligen hade nog kunnat ha överseende. Men om hon nu känner att det inte är något för henne så är det ju ändå bra att hon tog tillbaka sin inbjudan.
Jo visst är det så, men samtidigt så får en väl anta att Jennifer (om det är hennes bönder det handlar om) är vuxen och kan ta vara på sig själv samt att hon inte blir hjälpt av att någon random sanningssägare på nätet gräver fram skit efter att programmet spelas in. Så jag kan tycka att det spelar stor roll när en gräver fram saker och publicerar.Grejen är att göra vad man kan för att se vem man ger sig i lag med.