Ridgymnasium stod det i tidningenHar fått känslan av egen gård, men är lite osäker. Känns dock ganska säkert att de har mer än en häst - dottern har väl ett par-tre stycken som hon tävlar aktivt med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ridgymnasium stod det i tidningenHar fått känslan av egen gård, men är lite osäker. Känns dock ganska säkert att de har mer än en häst - dottern har väl ett par-tre stycken som hon tävlar aktivt med?
Jag tror den där "sist-valda-Eriktjejen" kommer få svårt att hålla ihop på gården. Varje år har det ju varit deltagare som varit lite väl "på" och puschat bonden rätt hårt om vad han tycker, känslor osv. Hon känns som en sådan. De brukar få åka hem.
För mina ögon ser det påklistrat ut.
Ok, så inte grundat på något annat än vad du tycker alltså...
Är det nåt annat än tyckande i tråden?? Få av oss har väl några fakta om personernas beteende.Ok, så inte grundat på något annat än vad du tycker alltså...
Jag tycker att Brandon är lite creepy, han också. Åtminstone way too much. "jag har varit så jättegullig och skrivit en dikt till dig". (Heja David! )
Annars gillar jag Matti och Rickard hos Sigrid. Men Erik och hans tjejer engagerar mig liksom inte riktigt.
Ja Brandon är verkligen too much. Han blir bara konstgjord och pinsam.Jag tycker att Brandon är lite creepy, han också. Åtminstone way too much. "jag har varit så jättegullig och skrivit en dikt till dig". (Heja David! )
Annars gillar jag Matti och Rickard hos Sigrid. Men Erik och hans tjejer engagerar mig liksom inte riktigt.
Håller med - om allt! Charlie och Jennifer verkar ha kemi!Brandon påminner mig om min första pojkvän som numera går under smeknamnet "äcklet". Så jag har haft svårt för honom hela tiden. Men ikväll kändes han alldeles "för mycket", jag upplever det mer som att han spelar en roll av perfekt pojkvän än att vara sig själv. Håller med om att David verkar toppen, så kan jag ha Charlie för mig själv.
Jepp, den äldre är typisk Göteborgare/bilförsäljareJa Brandon är verkligen too much. Han blir bara konstgjord och pinsam.
Håller med om Matti. Minns inte namnet på den siste men Bertil känns fel och han den äldre som en "tuppig" försäljare, inte äkta han heller.
sigrid har massa hästar, massa !Jag har tittat ikapp nu .
Tycker precis som många andra att tjejen som blev vald sist hos Erik verkar lite väl angelägen och på. Dock tror jag det kan vara ganska lätt att hamna i något slags "tävlingsmode" när man är med i BSF. Man har säkert laddat ganska länge för det, fått upp förhoppningarna och blivit orolig för att bli bortvald i tv. Så tror man ska vara lite försiktig med att döma. Tycker de andra verkar trevliga där.
Jag tycker faktiskt lite synd om Andre hos Jennifer. Känns som om han försöker vara ärlig med hans förflutna, kan inte vara lätt att erkänna det i tv sådär. Han kunde ju lika gärna hålla tyst.. men samtidigt förstår jag att Jennifer väljer bort honom, jag skulle också få kalla fötter. Sen känns det konstigt att han inte hittade trädet..
Tycker inte alls att Sigrid verkar falsk? Svårt att veta i tv såklart men tycker hon verkar ganska rak och vågar säga vad hon tycker. Tycker det är mer vettigt att säga älskare än blivande man när man precis träffat personerna! Jag skulle också ha svårt att kalla någon för blivande man när jag träffat dem typ 2 ggr? Men däremot har jag fortfarande inte fattat om hon verkligen är bonde eller bara har en häst?
Göteborgare är väl inget fel?Jepp, den äldre är typisk Göteborgare/bilförsäljare
Same same...Göteborgare är väl inget fel?
Den smöriga säljartypen finns ju över hela sverige.
Jag tycker att Brandon är lite creepy, han också. Åtminstone way too much. "jag har varit så jättegullig och skrivit en dikt till dig". (Heja David! )
Ja Brandon är verkligen too much. Han blir bara konstgjord och pinsam.
Charlie är min favorit hos Jennifer. Han ger ett ärligt intryck på tv iaf.Håller med - om allt! Charlie och Jennifer verkar ha kemi!
Jag fick bättre intryck av Sigrid idag. Matti steg på min lista när han dök upp med sin häst!
Pers gäng har jag ingen koll på.
Jag tycker Erik sitter och talar om för den som tagit plats typ i hans knä att de är fina att titta på.
Ja, hon hade väl inte skickat själv, men har ju valt att åka dit. Hon höll på sådär både på slottet och även nu direkt hon kommit till gården. Hur mycket känslor kan han ha hunnit få och har att visa?@Voff var det inte hon (blond, kortklippt) som inte hade skickat in själv, utan nån vän till henne? Jag kanske är helt ute och cyklar nu, men jag får inte alls "offerkofta-uppfattningen" av hennes beteende, utan snarare att hon kanske har ett väldigt krossat självförtroende pga en tidigare relation och att hon först nu vågar försöka gå vidare i livet. Fast jag gissar bara