Bonde söker fru 2016

Håller med om tidigare talare. Hos Per vem som helst utom Annelie som är för mycket. Gillar David hos Jennifer, Brandon är så smörig att jag skäms så fort han öppnar munnen. Hans sång var ett steg för mycket, dikten way to much. Hos Erik står My och mörka Lina kvar som favoriter, Linnéa känns fortfarande alldeles för på för så kort tid (borde kanske dejta Brandon?).

Sigrid tycker jag är svårast att få grepp om. Killarna satt ju och åt själva, och hon var inte där? Men Matti och han den andra killen som inte är Bertil och inte bilförsäljaren verkar vettiga så här långt.

Sigrid tycker jag är svårast att få grepp om. Killarna satt ju och åt själva, och hon var inte där? Men Matti och han den andra killen som inte är Bertil och inte bilförsäljaren verkar vettiga så här långt.

Greppar inte heller henne riktigt, hon verkar mest vara ute efter att ha sex med alla istället för att vilja få sig en man?

Tycker ju att hon borde vant sig vid att män faller som furor när hon går förbi, men icke, hon verkar vilja ha uppmärksamhet, bekräftelse och uppvaktning av alla hellre än från en enda man.

Håller med om tidigare talare. Hos Per vem som helst utom Annelie som är för mycket. Gillar David hos Jennifer, Brandon är så smörig att jag skäms så fort han öppnar munnen. Hans sång var ett steg för mycket, dikten way to much. Hos Erik står My och mörka Lina kvar som favoriter, Linnéa känns fortfarande alldeles för på för så kort tid (borde kanske dejta Brandon?).

Hon hade förvarnat dem redan på slottet om att hon hade mycket att göra. (Jag tycker nog ändå att första kvällen kunde hon nog tagit sig en halvtimme och sitta och äta tillsammans med dem). Men hon ser grymt bra ut!

Jag tycker det va konstigt att killarna hos Sigrid inte hade något att dricka till stekt ägg och pyttipannan? (Det va det killarna åt va?). Sigrid hade alltså inte köpt hem något drickbart öl/läsk/mineralvatten/vin öht. Det va minst sagt märkligt beteende om en får hem gäster. :confused: :eek: Hur välkommen känner en sig som gäst med ett sånt bemötande?

Jag tycker det va konstigt att killarna hos Sigrid inte hade något att dricka till stekt ägg och pyttipannan? (Det va det killarna åt va?). Sigrid hade alltså inte köpt hem något drickbart öl/läsk/mineralvatten/vin öht. Det va minst sagt märkligt beteende om en får hem gäster. :confused: :eek: Hur välkommen känner en sig som gäst med ett sånt bemötande?

Hon sa väl när det kom att det fanns saft :angel:

Min reflektion över gårdagens program skiljer sig inte så mycket i vad ni övriga sagt hittills :p
Men jag undrar om inte Sigrid vill ha en mix av de 4 hon har hos sig :idea:.
Hon sa ju själv vid ett tidigare tillfälle att hon ville ha en "förnämlig älskare"... då tror jag att hon vill ha Anders när hon är på fina middagar, Rickard för soffmys, Matti på gården och mysiga ridturer och Bertil i sängen :angel::D

Jennifer verkar vara en kvinna som vet var hon står, hon såg igenom Brandon (tack o lov :yuck:).
Det slår ju gnistor mellan henne och Charlie, och jag är inte förvånad - han ÄR sexig :d, men som en mysig man kommer David mer och mer fram - men inte är han sexig inte... :p

Per... han får nog det jobbigt :D

Erik - som sa inledningsvis att han gärna ville ha en äldre tjej redo för bondeliv och familj, jojo...:meh:

Min reflektion över gårdagens program skiljer sig inte så mycket i vad ni övriga sagt hittills :p
Men jag undrar om inte Sigrid vill ha en mix av de 4 hon har hos sig :idea:.
Hon sa ju själv vid ett tidigare tillfälle att hon ville ha en "förnämlig älskare"... då tror jag att hon vill ha Anders när hon är på fina middagar, Rickard för soffmys, Matti på gården och mysiga ridturer och Bertil i sängen :angel::D

Jennifer verkar vara en kvinna som vet var hon står, hon såg igenom Brandon (tack o lov :yuck:).
Det slår ju gnistor mellan henne och Charlie, och jag är inte förvånad - han ÄR sexig :d, men som en mysig man kommer David mer och mer fram - men inte är han sexig inte... :p

Per... han får nog det jobbigt :D

Erik - som sa inledningsvis att han gärna ville ha en äldre tjej redo för bondeliv och familj, jojo...:meh:

Haha du skriver det jag tänker! Om allihop :D

Jag gillar Erik mindre och mindre. :meh: Kan inte riktigt sätta fingret på varför.

Brandon blev för mycket.
Ja, det känns inte som om Erik har någon riktig "stake". Och jag tycker att Sigrid har fått mer kritik än vad han har fått i massmedia och på forum, trots att de var två om det. Men det är klart, han är så ung än, och inte riktigt "torr bakom öronen" ...

Tänkte också på detta. Nån åker hela vägen från Götet till hälsingland och när han kommer fram får han servera sig själv saft!
Nu kan inte jag se programmet längre, men .... usch, är det så illa? Det är ju oförskämt beteende att inte visa sina gäster uppmärksamhet. Oavsett om det sedan skulle gå så långt som till ett förhållande eller inte.

Hon hade förvarnat dem redan på slottet om att hon hade mycket att göra. (Jag tycker nog ändå att första kvällen kunde hon nog tagit sig en halvtimme och sitta och äta tillsammans med dem). Men hon ser grymt bra ut!
Om man har så mycket att göra att man inte ens kan sätta sig ner och äta med sina gäster, då borde man inte heller ta upp deras tid. Då borde man låta dem åka hem. Läste att Linda får åka till en av bönderna (?) och "läxa upp" dem för att de inte beter sig som man borde i en dejtingsituation. Kanske är det Sigrid som får en "uppsträckning"?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama