Bonde söker fru 2016

på tal om folk som varit med förr, så har han Charlie som träffade Jennifer (?) varit med i Ensam mamma söker för typ 2 år sen :laugh:
Finns det liksom inte tillräckligt mycket folk i det här landet, så vi istället måste återbruka? :rofl:
nej det finns inte tillräckligt. Titta bara på programledare, samma överallt.

Drama utlovas från Linda Lindorff i kommande avsnitt.

"Två av våra bönder fann varandra på Sundbyholms slott och tillbringar en passionerad natt tillsammans." Lite otippat, om det är bönderna själva som hånglar upp varandra? Och vilka är det då? Har ju hänt att två har träffats innan inspelningarna börjat - men under pågående speeddejter? Lite udda.

"Två av våra bönder fann varandra på Sundbyholms slott och tillbringar en passionerad natt tillsammans." Lite otippat, om det är bönderna själva som hånglar upp varandra? Och vilka är det då? Har ju hänt att två har träffats innan inspelningarna börjat - men under pågående speeddejter? Lite udda.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Fasen nu får jag ju inte missa!!

Jag tittade på programmet veterinärerna på tv7 igår, då dök det upp en gammal bonde från 2014 :up:
Det var Sebastian med Petra (som han ju valde efter en minst sagt konstig väg att gå).

Är det någon som vet om dessa program är nyinspelade (veterinärerna alltså :p)?
Om dom är det så funkade deras kärlek uppenbarligen :love:

Jag tittade på programmet veterinärerna på tv7 igår, då dök det upp en gammal bonde från 2014 :up:
Det var Sebastian med Petra (som han ju valde efter en minst sagt konstig väg att gå).

Är det någon som vet om dessa program är nyinspelade (veterinärerna alltså :p)?
Om dom är det så funkade deras kärlek uppenbarligen :love:

Senast idag såg jag på Facebook att de ska gifta sig. Så det verkar ju hålla. ;)

Det låter ju helt... Knas? Känns inte som om några av årets bönder är nära varandra i ålder, just det som jag tyckt var så bra. Eller kan de mena att två av bönderna har en romantisk natt med varsin av sina kandidater? Då gissar jag nog på Sigrid och Per faktiskt. Men skulle de falla för varandra vete katten vilka det är.

Nu har jag kollat ikapp och måste säga att Jennifer verkar störtskön!

Apropå spoilern- tror ni att vi får veta det i kvällens program? För i slutet av förra veckans program när de visar korta sekvenser av nästa avsnitt så visas när bönderna delar ut blommor till de sex personer som får vara kvar på gruppdejt osv. Inget drama alls:(

http://www.expressen.se/noje/linda-lindorff-efter-bondernas-karleksnatt/
"Linda Lindorff vill veta när det var bonden upplevde en sådan här passion senast.
– Ja, det var väl på 90-talet, säger bonden."
Sigrid...?! Och.... Erik? Men knappast är det Erik som citeras, han var väl inte gammal nog för passion på 90-talet? :confused:

Ja, där försvann väl möjligheten att det kan vara Erik? Han borde väl vara född typ -95? Mest troligt då antingen 1) uppförstorat av tv, eller 2) Per och någon av tjejerna? Åldersmässigt känns det ju då kanske mest troligt med Sigrid?
Men Linda säger ju också i artikeln att detta inte kommer påverka valet, att de insett att de aldrig kommer kunna ha ett förhållande med varandra? Vi får se ikväll helt enkelt.

Jag tror stenhårt på Jennifer och Per! :bump:

Lite långt för dem att åka till varandra kanske...

Fast om man kollar kommentarerna på Facebook så har systern till den ena bonden varit väldigt upprörd och skrivit väldigt bestämt att det inte är vad man tror att det är när man läser Lindas spoiler om det :cautious:

Gud va nyfiken jag är! Hinner inte bänka mig kl 20 för jag ska rida så jag får se om det vid kl 21 :D

Vi är två! Jag kommer inte heller kunna se det vid åtta, utan får titta senare. Frågan är om jag kan låta bli att tjuvkika här tills dess.

För övrigt är det väl inte första gången tv4 blåser upp någonting som inte ens var något från början, det slutar väl med att det är två som har läst breven tillsammans eller nått.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025