Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken av dom?jag känner "hästbonden" så det blir mycket spännande att följa
Borde nästan räknas som en då det är på samma gård? Men återstår att se
Det var ju en utredning om huruvida hästen skulle sluta höra till kategorin lantbruksdjur och övergå till sällskapsdjur. Vet inte hur det där slutade. Om det gick igenom håller man ju bara på med sällskapsdjur.
Jag gillade Ullaredsbondens hus (fast jag tror inte riktigt att det är läge att dumpa nuvarande sambo pga någon annans fina hus )Så! Såg ni programmet igår? Vad tyckte ni? Någon favorit? Kanske rent av någon som vill skriva?
Jag såg programmet igår och tyckte alla bönderna verkade sympatiska! Tror att vi kommer få följa tvillingarna och sedan tre till, alltså att tvillingarna räknas som en och inte två.
Jag gillade Ullaredsbondens hus (fast jag tror inte riktigt att det är läge att dumpa nuvarande sambo pga någon annans fina hus )
Och jag hoppas verkligen att vi får följa hästbonden med islänningar! Hon verkar så himla fin så det vore kul att få följa henne.
(Och angående den andra hästbonden, hon får mig bara att tänka på en av Joanne Hildebrandts bokomslag för sagan om Valhalla )
Vilken av dom?
Jo det var hon! Jag kände också igen henne!Vad tyckte ni? Kul att det är två killar och två tjejer i år! Min förhoppning var att de skulle följa Per, han verkar ju störtskön. Och Erik är så gullig att jag smälter. Helt ofattbart att han bara är 21 år.
Men allvarligt, såg ni det som ska sändas nästa vecka från slottet? Den rödhåriga kvinnan med glasögon hos Per, har inte hon varit med hos en annan bonde för typ två år sen?
Men allvarligt, såg ni det som ska sändas nästa vecka från slottet? Den rödhåriga kvinnan med glasögon hos Per, har inte hon varit med hos en annan bonde för typ två år sen?
Jag la märke till henne också!!! Hon var med 2013! Lite märkligt.