Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte så synd om tvillingarna! De fick ju inga brev. Var det för att det var svårt att veta vem som var vem av dem? De gick liksom lite in som en person? Och kanske att det blev lite mycket att de var två?
Kvinnan som hade skrivit till båda tvillingarna verkade ju lite ... mysko. Varför skriva till båda?
Den rödhåriga kvinnan med glasögon hos Per, har inte hon varit med hos en annan bonde för typ två år sen?
Jag också!Jag tyckte så synd om tvillingarna! De fick ju inga brev. Var det för att det var svårt att veta vem som var vem av dem? De gick liksom lite in som en person? Och kanske att det blev lite mycket att de var två?
Jag tyckte så synd om tvillingarna! De fick ju inga brev. Var det för att det var svårt att veta vem som var vem av dem? De gick liksom lite in som en person? Och kanske att det blev lite mycket att de var två?
Kul att fler än jag reagerade .Men allvarligt, såg ni det som ska sändas nästa vecka från slottet? Den rödhåriga kvinnan med glasögon hos Per, har inte hon varit med hos en annan bonde för typ två år sen?
Jag också! Det var hemskt. Alla har ju alltid fått ganska mycket brev, även om det finns en del som fått extremt mycket (typ Pontus förra året). Men de blev ju verkligen presenterade mer som en person än två, och när de utseendemässigt är så lika kan det kanske vara svårt att veta vem man ska skriva till? Det är ju en annan sak om man lär känna ett tvillingpar IRL, för då har de ju en massa saker som ändå skiljer dem åt. Men här syns ju mest likheterna. Hoppas de hittar någon i alla fall!
Håller med om att det är tråkigt för dem att det inte blev fler brev
Men, har själv varit tillsammans/förlovad med en enäggstvilling, och nej, jag håller inte med om att jag såg bröderna som "en". Den ena var jag tillsammans med och den andre var hans bror. Precis som vilken bror som helst, så jag tror inte det har med att bonde söker fru-bröderna presenterades och framstod som "en". Måste vara nåt annat.
Och hon som skrev till dem båda... mycket mysko
Kul att fler än jag reagerade .
Men när jag såg programmet så blev jag ändå osäker, tänkte att nääää inte kan man väl "bli kär" via tv gång på gång...
Fast det är ju det som är skillnaden. Jag hade nära vänner när vi växte upp som är enäggstvillingar, och de är fruktansvärt lika utseendemässigt. De hade alltid samma frisyr, likadana kläder, likadana glasögon. Men man såg ju ändå skillnad, för att man lärde känna dem IRL och såg skillnaderna som finns hos alla, men som just utseendemässigt är väldigt svåra att se när man inte känner personerna.
Här har det varit ett kort klipp på tv med två personer som ser precis likadana ut, och som av tv har framställts som att de i princip sitter ihop. De som ska skriva har bara den bilden att gå på. Ingenting annat. Jag har väldigt svårt att se att det finns någon annan förklaring faktiskt till att de fick så få brev, när det aldrig har hänt tidigare under de mer än tio år som programmet har gått. Linda verkade ju heller inte fatta någonting.
Jodå, jag förstår vad du menar, men jag håller ändå inte med, så lika tycker jag inte att dessa bondebröder är, att man inte kan se skillnad på dem på tv. Om något intresse väcks, så får man väl bestämma sig för den brodern som man tror verkar passa en bäst. Jag menar, om ett intresse väcks, då låter man väl inte bli att skriva ett brev om man vill ha och söker kärlek, bonde och bondelivet
Ja självklart hade det varit smartast att göra så, de är ju två individer som inte sitter ihop, precis som de själva säger. Det jag menar är, att även om det gjordes en gemensam presentation av dem, så borde ju inte det stoppa den som är intresserad?Fast problemet var väl att de presenterades gemensamt i våras, Linda träffade båda samtidigt etc. Istället kunde de gett dem varsin presentation, precis som övriga bönder.
Ja självklart hade det varit smartast att göra så, de är ju två individer som inte sitter ihop, precis som de själva säger. Det jag menar är, att även om det gjordes en gemensam presentation av dem, så borde ju inte det stoppa den som är intresserad?
Såg inte det, är det hon med kort rött hår och lite "spejsiga" glasögon? Isf har hon varit med i "Det okända" också..Kul att fler än jag reagerade .
Men när jag såg programmet så blev jag ändå osäker, tänkte att nääää inte kan man väl "bli kär" via tv gång på gång...
Det är nog många bönder som redan tänker så. En konkurrent om marken för "riktiga" djur.Det var ju en utredning om huruvida hästen skulle sluta höra till kategorin lantbruksdjur och övergå till sällskapsdjur. Vet inte hur det där slutade. Om det gick igenom håller man ju bara på med sällskapsdjur.
ja, exakt hon...Såg inte det, är det hon med kort rött hår och lite "spejsiga" glasögon? Isf har hon varit med i "Det okända" också..