Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa en gång!ja, exakt hon...
frågan är väl om hon är mest kär i bonden eller i kändisskapet som medverkan i tv ger?
Gissa en gång!
Sen har vi Melissa från Par-Robinsson i Bachelor -När leken blir allvar . Jag hade svårt för henne redan dåSåg inte det, är det hon med kort rött hår och lite "spejsiga" glasögon? Isf har hon varit med i "Det okända" också..
Sen har vi Melissa från Par-Robinsson i Bachelor -När leken blir allvar . Jag hade svårt för henne redan då
Jag såg ingen farmare igårFarmen-Lina ska enligt hennes instagram vara med också.
Aha i Bonde alltsåJag såg ingen farmare igår
Jag måste säga att jag tycker verkligen att hon är fantastisk, av det vi ser, i sitt bemötande av killarna! Kan tänka mig att alla inte riktigt är vad hon förväntat sig men att hon ändå liksom sitter där och försöker och dessutom håller igång ett samtal - det är sjukt imponerande!Alltså...
Islandshästtjejens killar!
Vilket gäng
Förutom det tråkiga i att samma person går på rundgång i TV (men som att inte alla våra etablerade programledare gör det?!) så ser jag inte problemet med att folk dejtar folk som redan har dejtat någon annan?Finns det liksom inte tillräckligt mycket folk i det här landet, så vi istället måste återbruka?
Jag måste säga att jag tycker verkligen att hon är fantastisk, av det vi ser, i sitt bemötande av killarna! Kan tänka mig att alla inte riktigt är vad hon förväntat sig men att hon ändå liksom sitter där och försöker och dessutom håller igång ett samtal - det är sjukt imponerande!