Bonde söker fru 2016

Sen har vi Melissa från Par-Robinsson i Bachelor -När leken blir allvar :wtf:. Jag hade svårt för henne redan då

Jag med! Nu kollar jag inte på Bachelor egentligen, men en gammal klasskompis från mellanstadiet är med, så jag kollade deltagarlistan. Höll på att få spader när jag såg att människan skulle vara med där också.

Ja Lina har vart med på reklamen, hon ska va med ikväll och träffa han Erik (heter han så? Som är typ 22år).. hon fick tydligen inte heller nog av rampljuset :cautious::p

på tal om folk som varit med förr, så har han Charlie som träffade Jennifer (?) varit med i Ensam mamma söker för typ 2 år sen :laugh:
Finns det liksom inte tillräckligt mycket folk i det här landet, så vi istället måste återbruka? :rofl:

Finns det liksom inte tillräckligt mycket folk i det här landet, så vi istället måste återbruka? :rofl:
Förutom det tråkiga i att samma person går på rundgång i TV (men som att inte alla våra etablerade programledare gör det?!) så ser jag inte problemet med att folk dejtar folk som redan har dejtat någon annan?

(jag kanske inte riktigt förstår det roliga i situationen här men jag tycker nog ändå att det är rätt onödigt att kalla folk som dejtat innan för återbruk som om de vore en begagnad vara)

Jag måste säga att jag tycker verkligen att hon är fantastisk, av det vi ser, i sitt bemötande av killarna! Kan tänka mig att alla inte riktigt är vad hon förväntat sig men att hon ändå liksom sitter där och försöker och dessutom håller igång ett samtal - det är sjukt imponerande!

Håller med dig! Hon var verkligen jättefin med alla killarna! :)

Att personer återkommer i olika typer av såpor tror jag kan vara att de antingen verkligen vill vara med på TV, men det kan också vara att de kanske blir castade till programmen. Jag (personligen) tror inte att alla som skickar brev till bönderna gör det för att de fastnar för just den bonden utan jag misstänker att en del uppmanas att söka för att det ska bli ett "bra program", det är personer som produktionsbolagen vill ha med eller vilka det nu är som bestämmer.

Ja, jag kände för att krypa in under soffan vissa gånger under gårdagens program. Tyckte ändå det tog sig lite mot slutet, det mest pinsamma var i början. Det värsta tyckte jag nästan var när det var så tyst hos Erik, det märks ju hur gärna han vill men att han är blyg/ovan vid situationen. Men det fanns ju några där han pratade på riktigt bra också.

Jag tycker att det bästa med gårdagens program var när Erik frågade en tjej om hon gillar räkmackor. Alltså, hur kan man inte bli kär i någon som ställer den frågan när man har fem minuter på sig?
Annars tycker jag att många av hans tjejer kunde ha försökt hjälpa till lite mer, de kanske också var blyga men tänker att det underlättar om man försöker ha ett ömsesidigt samtal och inte bara väntar på att han ska ställa frågor.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025