Bonde söker fru 2016

Vilken luring! :D

Även om jag inte helt förstår varför :confused: man tar ett sådant beslut när man vet att man har ett helt gäng brevskrivare som väntar på en och alla där vill bli vald?

Spännande fortsättning :up:

Jag kom in för sent. Vad var det han sa?
Erik och Sigrid hade tydligen tillbringat natten ihop. Just det har jag väl inga åsikter om, men hade jag varit brevskrivare så hade jag inte varit superglad när jag fick veta vad som hänt kvällen innan bönderna ska välja sina dejter.

När fast endå? Mitt intresse hade svalnat.... jag tycker iofs att de är väldigt oattraktivt att prata om att de börjar bli dags för lite närhet också!
/ hon som känner sig gammal och torr

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30