Asså @Kiwifrukt du skriver typ det jag tänker skriva hela tiden så jag skriver bara att jag håller med dig istället för att skriva ytterligare ett inlägg med samma innehåll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?
Läste någon gång att inspelningarna är mycket intensivare än "en hel sommar". Det var i samband med den där blyge bonden från Tanum. Min förra arbetsgivare var vän med nära släktingar och hade lite "inside information" som bekräftade detta. Tydligen är veckorna i "bonde söker fru" inte 7 dagar som för oss övrigaHar ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?
Varför håller dom på och skriver en massa i förväg?
Jag blev förvånad när Stefan sa att det var lika varmt hemma som i GreklandHar ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?
Bonde söker fru försiggår i en parallell verklighetDet är en konspiration
Bonde söker fru har en sak gemensamt med somrarna när man var barn: Det var ALLTID fint väder!!!Jag har också lagt märke till att det verkar vara väldigt kallt (men soligt) hos Daniel eftersom de har typ vinterkläder på sig. :P
Stefan bor ju också förhållandevis norr ut, men där är det ju i alla fall sommar.
Jag känner mig djupt bestulen på den enda årstid som är riktigt behaglig, så jag har definitivt funderat över hur det kan vara så fint väder hos ALLA bönderna när de bor så långt ifrån varandra.
Ingen aning tyvärr, funderade på vad vi vet om de övriga kvinnorna? Någon som har koll?Är det någon som har koll på vem Alexandra är egentligen? Jag tycker att hon är väldigt anonym. Jag har ingen som helst idé om yrke, intressen eller något ö h t. Någon som vet? Har jag sovit mig igenom programmen?
Men alltså "här kan det nog bli barn gjorda" och "ser fram emot att prova den breda sängen och se vad den håller för"
Minuten innan säger han att de inte har kunnat vara själva öht innan...
Hans öppenhet är inte av det smickrande slaget. Se inlägg 1131. Och 1135.Intressant att Marcus anser sig ha varit mer öppen medans Isabell talade om den exakta motsatsen
Nä du har en poäng där. Det har inte varit mycket info om tjejerna. Lite synd tycker jag.Ingen aning tyvärr, funderade på vad vi vet om de övriga kvinnorna? Någon som har koll?
Lisa, 23-24år, från UlricehamnNä du har en poäng där. Det har inte varit mycket info om tjejerna. Lite synd tycker jag.