Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Ja, och jag tycker det är så löjligt att tjejerna/killarna ska vara så härliga "kompisgäng"... dom är ju liksom rivaler. Känns så töntigt att de ska stötta varandra. Bah.

Haha ja men det hade ju blivit lite fånigt om de skulle ha suttit en och en under varsitt träd :p Nästan hälften av dem ska ju ändå bo tillsammans under en vecka (eller två?) så det gäller väl att komma överens?

Är det bara jag eller kramar inte Pär sina dejter lite hårt? Hade nån jag träffat i 5 minuter tagit i och kramat mig sådär hade jag nog blivit lite rädd haha. (Hade väl o andra sidan aldrig ansökt till ett dejtingprogram på TV heller men jaja.)

gud va han smacka den där som skulle ta körkort vid 30 :o

Jag fick klåda bara av att titta på honom... Och det blev värre när han pratade.. Jag klarar inte av människor som inte förmår sig att ta tag i sitt liv på eget bevåg...

Jag klarar inte av människor som inte förmår sig att ta tag i sitt liv på eget bevåg...

Ja jag tänkte på det jag också. Men det kanske låter mer så med klippningen när de efteråt frågar "åh men kan du ta körkort för Marlenes skull?" och han säger ja. Vem vet, han kanske bara aldrig känt behov av körkort tidigare men vad ska han svara? "NEJ I HELVETE HELLER!! :rage: " ;)

Senast ändrad:

Ja han kanske skulle få ut fondpengar då eller sparat ihop till pengar eller inte haft ork/lust/tid/möjlighet/intresse innan dess? För mig känns det rätt naturligt att man då kanske prioriterar körkortet om man står inför möjligheten att flytta ut till en gård mitt i skogen.

Min poäng var väl mer att man inte måste vara ett viljelöst mähä som inte tar tag i sig själv eller sitt liv bara för att man svarar ja på frågan om man kan tänka sig ta körkort snabbare nu.

Fast det var inte bara körkortet jag reagerade på, jag menade inte att han är ett viljelöst mähä, utan att han verkade vara lite vilse i pannkakan och inte riktigt hade förmågan att ta tag i saker som behöver göras.

Knapp

Pärs ögon skrämmer mig, de ser så döda ut liksom:crazy:

Marlene tyckte jag verkade väldigt "brysk" eller vad man ska kalla det. Och jag tyckte hon var störtlöjlig som inte gillade att den ena killen hellre åt bönor än getter. Låt honom äta vad han vill och behåll dina sega getter för dig själv, typ.:p

Knapp

Pärs ögon skrämmer mig, de ser så döda ut liksom:crazy:

Marlene tyckte jag verkade väldigt "brysk" eller vad man ska kalla det. Och jag tyckte hon var störtlöjlig som inte gillade att den ena killen hellre åt bönor än getter. Låt honom äta vad han vill och behåll dina sega getter för dig själv, typ.:p

:bow:

Hon framställdes inte bra. Vad är det för fel att gilla bönor??
Han kan väl ta hand om getter ändå eller hade hon tagit fel program? Bonde söker slaktare?

Det känns som Marlenes dejter allihop var ett gäng blyga fegisar. Det var ingen av dem som jag fastnade för. Antingen vill hon ha den typen av kille som hon kan köra med och som inte säger ifrån, eller så var de 10 bara väldigt duktiga på att skriva. Kändes redan igår att ingen av killarna kanske var något för henne, men jag hoppas att jag har fel.

Håller med dig, ingen av killarna tyckte jag verkade vara hennes "typ"... men sen är det ju det där med framställan i TV :crazy:
Jag tyckte inte heller att Marlene själv framställdes som om hon verkligen ville det där... hoppas på bättring!
Men den där som smackade kan hon välja bort direkt, jösses vilken dålig nervös åkomma :yuck:

Någon som däremot gjorde ett mycket trevligare intryck var bonden Mikael. Han verkade så trist och tafatt i "sökes-snutten", men var hur go som helst med sina damer i soffan :)

Kul för grabbarna att veta att de var andrahandsval också... Nåja, jag tyckte mest synd om henne igår :o

"Kl"

Där fick jag förklaringen till varför hennes var så få. Tyckte synd om henne igår då alla hennes killar var så fruktansvärt blyga och tafatta. Nej, jag tyckte inte heller att någon av dom passade henne.

Är det någon jag har fallit för så är det värmlänningen....så underbart spjuveraktig.....underfundiga kommentarer....glimten i ögat mest hela tiden......:p:p:d Kan det bero på att jag är från Värmland?:o

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
90 387
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 928
Senast: Elina8
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter TV-programmet Bonde söker fru har lockat mänder av tittare till TV4, och nu är det dags för en ny säsong. Tre bönder med hästanknytning...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama