Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Brukar väl vara någon gång i september? Vet inte exakt när, men det har det varit de andra åren i alla fall. :)

Första avsnittet igår, så jag tycker det är på tiden att vi puttar upp tråden lite. Vad tyckte ni om första avsnittet? :D

Jag tyckte att det var tråkigt att dom inte ska följa travhästbonden :( Jag tyckte att hon verkade så charmig.

Värmlänningen blir väl årets humor och jämtlänningen årets hunk och således de flesta girlfighterna där, den äldre årets mysgubbe och en kvinna var de ju tvungna att ta ut ;)

Jag tyckte Per hade lite läskiga ögon men som sagt. Han är nog den där det blir mest tjafs.

Jag gillade värmlänningen bäst :)

Är det Per som är jämtlänningen? Han är too much för mig, men samtidigt ser han ju ut som en sån som anses manlig och snygg av gemene man så jag förstår att han fick så många brev...

Jag tyckte Per hade lite läskiga ögon men som sagt. Han är nog den där det blir mest tjafs.

Jag fick också läskiga vibbar av honom. Men det kan ju vara jag som är förhastad, han kan ju vara världens gulligaste.

KL

Tyckte verkligen de två andra karlarna verkade jättetrevliga och tjejen verkade ju veta vad hon letar efter så det kan nog bli en spännande säsong!

Senast ändrad:

*kl*

Jag tycker nog att värmlänningen ska bli roligast att följa, han verkar himla charmig :) Sen håller jag med om att det var tråkigt att vi inte får följa travtjejen eftersom hon kändes betydligt roligare och "öppnare" än den andra tjejen (eftersom det inte verkar gå att ha två tjejer i samma säsong, typ).

Någon som jag däremot är glad att vi inte behöver följa är han från Hallstahammar, han verkar så sjukt obehaglig och jag fick lite panik av att lyssna på honom i bara några minuter..

Men vad har han på sig!:eek: Värmlänningen alltså...

Hihi han visar verkligen upp sin countrystil :D

KL

Tycker det känns fett fånigt att de "sökande" skulle applådera när bönderna gick nerför trappan. Jag hade känt mig jättedum, både som applådör (?) och bonde :p

Ja, och jag tycker det är så löjligt att tjejerna/killarna ska vara så härliga "kompisgäng"... dom är ju liksom rivaler. Känns så töntigt att de ska stötta varandra. Bah.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
90 387
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 928
Senast: Elina8
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter TV-programmet Bonde söker fru har lockat mänder av tittare till TV4, och nu är det dags för en ny säsong. Tre bönder med hästanknytning...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur