Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Underbara tyckte jag dom va allihopa.. Jag gillade den norrlänska Marlené bäst tror jag. Hoppas hon kommer med i tv till hösten! Längtar iaf redan för i övrigt spelar det ingen roll vem dom har med då alla va så supergoa :). Hoppas dom är det då de sänds i tv oxå;)

Ja hon verkade jättehärlig! Tycker alla verkade rätt sköna, särskilt MC-snubben :D

*kl*
Haha,.kul o se Pär i tv. Hoppas att man får följa honom i höst. Släkten är från samma lilla by som Pär och har drivit camping där i 30 år så jag vet mycket väl vem han är.

En annan från byn försökte para ihop oss när vi var 13-14 år. Han tyckte jag skulle gifta mig med Pär o göra om hans ladugård till stall istället :D

Konstigt nog har jag ingen aning om vem Marlene är så de måste vara någon som är inflyttad...

Roligt med lite norrlänningar i år! :)

Nå??? Synpunkter på bönderna?

Själv gillade jag Niklas och Michael, charmiga män!!!;)

Jag är lite partisk då jag skördat hö ihop med Niklas för en 10 år sedan. Han var charmig redan då :) Omtänksam karl som ser andra före sig själv, har humor och glimten i ögat. Och otrooooligt snäll :D Han är mer öppen nu, då var han lite mer försynt och tyst. Den kvinna som fångar hans hjärta blir nog en lycklig dam :)

Sv: Årets bönder BSF

Jag kommer ju kolla och hoppas att han från Hallsta kommer vara med, (hemmaplan ju :D)

Så hoppas jag att "nisse" kommer med, Sambons kusin ju :D

Fast mjä, Marléne har nog bott där hela sitt liv såvitt jag vet.

Iaf sen -96 då jag träffade henne första gången.

Tillägg:
Nej sorry, my bad! Hon bodde inte i Välje då men väl i Myckelåsen! Så det är ju hyfsat nära iaf...

Senast ändrad:

kl

Pär, är det den siste killen som visades? 27-åringen?

Kan säkert stämma... Jag förväxlar alltid Välje med en annan by, och Välje ligger ju egentligen närmare Myrviken än Hallen så de kan vara sin orsak till att jag (och andra Hallbor) inte har en aning om vem de är :D

Raderat??? :D

Va, ska du hemlighålla denna uppgift om vem Pär är? :laugh:

Underbara tyckte jag dom va allihopa..

En liten försynt och lagom krånglig fråga... tyckte du verkligen det? Du vet ju inte egentligen vilka dom är? Eller menar du att dom verkar vara underbara?

:)

Haha, nej jag läste lite tokigt och svarade därefter:p

Har du alltså siktat in dig på Pär??:angel:

*kl*

Jag tror också att det blir en härlig tv-höst oavsett vilka som kommer med :)
Fast jag blev inte klok på någon av tjejjerna, sökte dom män eller fruar?

Pär var ju bara för söt.... :love:

Alltså jag är ju förvirrad och blandar oxå ihop byar bevisligen O_o För nu när jag funderat igenom det här så ÄR det ju Välje hon bott i hela tiden. Välje som ligger alldeles vid Myckelåsen. Vetefan hur jag tänkte ens... Men nu vet vi det :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
90 387
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 928
Senast: Elina8
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter TV-programmet Bonde söker fru har lockat mänder av tittare till TV4, och nu är det dags för en ny säsong. Tre bönder med hästanknytning...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur