Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kolla på tråden på distansforumet som heter den ultimata distanssadeln. Maja Stopek har tillverkat två och ridit och tävlat i dem i flera år. Mycket intressant!
Hej! jag har en bomlös barefoot sadel som jag är sådär nöjd med och funderar på att köpa en ny. Jag har läst här på forumet och kommit fram till att den där sportssaddle verkar poppis och folk är nöjda med den. Jag undrar var man kan köpa den?? Tack på förhand //
Torsion Nordic säger jag bara! Finns alla typer av bomlösa där, distans, dressyr, westen, extra light, "allround" (=Trekking, vilket jag själv rider med) och dom verkar bara få in fler typer med tiden
Jag köpte min sadel från dom för ungefär 1år sedan och är super nöjd, mitt köp kostade med 2st schabraker, utjämningsunderlägg, frakt och sadel 11.200:- tycket det var rätt mkt, men då har jag även köpt en sadel som kommer hålla och passa länge Ångrar mig inte alls! Deras hemsida är http://www.torsion.se/
Ekonomi & Juridik Jag har läst för mycket skräck historier från Dunstan tills jag våger på att byta :crazy: mina tankar går mer åt hur mycket jag hade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.