Bomfri sadel på omusklad häst VARNING?

Sv: Bomfri sadel på omusklad häst VARNING?

Jag har köpt mina ilägg begagnade, men jag vet att 1 par är Grandeur.
Dom andra vet jag bara är köpta i tyskland av en tysk/österikisk ( ? ) distansryttare.... Dom är i något tjockt skumaktigt material som snabbt återtar sin ursprungliga tjocklek. Till skillnad från exempel dom ilägg som bl.a. hööks/börjes/källquists m.m. har som tar flera minuter innan dom återtagit sin fulla tjocklek...
Ska jag köpa andra ilägg blir det Skito, dom är enligt en annan äldre tråd bäst. Och då gärna tillsammans med HAFpadd...

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 115
Senast: lillamy73
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 431
Senast: mackan
·
Hästvård - Tror att jag lade detta i fel kategori, kan admin flytta i så fall till rätt kategori. Tack :) - Nu är det så att min bekant har en...
Svar
10
· Visningar
1 683
Senast: Centaur
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 986
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama