Bollnäs och närområdet

Barbabelle

Trådstartare
Ja vad gör man i Bollnäs?

Behöver tips på resturanger, cafeer och fina badplatser.

Finns det någon gårdsbutik man bör besöka?
Loppisar?
 
Har sett att det finns något som heter Våffelbruket i Bollnäs. Hur stora är våfflorna där? Klarar man att äta en själv?
 
Jag har ätit gott på Gårdstunet i Finnfara.
Hade både fika och mat när jag var dit. Har även en liten gårdsbutik och gulliga får att titta på.

För lunch hade jag åkt till travbanan och ätit på restaurangen där. God lunch och brukar finnas mycket att välja på i buffen.
 
Har sett att det finns något som heter Våffelbruket i Bollnäs. Hur stora är våfflorna där? Klarar man att äta en själv?
Våffelbruket var inte värt pengarna. Ät någon annanstans istället.

Jag tipsar om Majas Café & Presenter i Rengsjö. Om du åker till Växbo kvarn/lin kan du passa på att stanna till även där.
 

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
701
Senast: Tilly_85
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 822
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 287
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 757
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp