Oh, vilket bra tråd :up:

Men är det bara jag som tycker att över 500 kr för en baddräkt är dyrt? :o
Allt har ju blivit dyrare tycker jag.
Förr hade jag tyckt det var dyrt men nu känns det lite mer överkomligt, hur tråkigt det än är.

Handla på rea gör jag också när det oassar, men nu ska jag ha den inom kort så kanske blir originalpris..
 
Blev en därifrån nu, just en med ränder på diagonalen. Håll tummarna att den sitter bra så jag slipper skicka tillbara :angel:
Åh vad kul, hoppas den funkar! Baddräkt är ju oftast inte så svårt med passformen.

Den med ränder på diagonalen har jag haft i sådär en fem-sex olika färgställningar under åren (jojobantare), älskar den verkligen.
 
Såg att de även hade några de kallade klorbaddräkter. Undrar om tyget är mycket hårdare (läs obekvämt).
Jag är egentligen inte jättekinkig, mer det där med passform jag "oroar" mig över.
Klorbaddräkter är som vanliga baddräkter elastiska och mjuka, däremot så tålde klor bättre än mycket annat som säljs. Jag hade en från Stayinplace i många år och använde den både för att simma och till vattengymnastik.

Senaste jag köpte var en Speedo på rea som jag hittade på webben och sedan provade och köpte från en simbutik i Uppsala. Gillar Speedo, tycker de är snygga, hållbara och mycket funktionella.
 
Klorbaddräkter är som vanliga baddräkter elastiska och mjuka, däremot så tålde klor bättre än mycket annat som säljs. Jag hade en från Stayinplace i många år och använde den både för att simma och till vattengymnastik.

Senaste jag köpte var en Speedo på rea som jag hittade på webben och sedan provade och köpte från en simbutik i Uppsala. Gillar Speedo, tycker de är snygga, hållbara och mycket funktionella.
Tack för info.
Blev inte klorvariant till slut.
Ska inte simma regelbundet eller vatyenfympa. Däremot doppa mig i klorerad "minipool" en hel del.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Perlino
  • OS Hoppning 2024

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp