Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en som också får så. Har sluppit varbölder dock. Hon har haft så hela livet.Yoshi 14 veckor golden, verkar vara överkänslig mot fästingens saliv. Han får stora bulor där fästingen satt sig, och en blev av liten varböld.
Fler som upplevt detta. Växer de ifrån det?
Han har fått frontline då han ännu är för ung för tabletter anser jag
Jag har en som också får så. Har sluppit varbölder dock. Hon har haft så hela livet.
Ger Nexgard, som är okej att ge till valpar över 8 veckor och 2kg. Har gett det till flera valpar utan probl
Min förra hund fick små bölder av fästingbett hela livet, men hade inga andra besvär av dem (och inget var, bara en "kula"). Han gick med fästinghalsband på sommarhalvåret, det minskade mängden fästingar radikalt.Yoshi 14 veckor golden, verkar vara överkänslig mot fästingens saliv. Han får stora bulor där fästingen satt sig, och en blev av liten varböld.
Har inte haft på hund men jag själv reagerar så och nej det har inte växt bortYoshi 14 veckor golden, verkar vara överkänslig mot fästingens saliv. Han får stora bulor där fästingen satt sig, och en blev av liten varböld.