Bokade hingstar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Giantchill
  • Startdatum Startdatum
G

Giantchill

Vet inte om man kan göra såhär, men jag blev lite inspirerad av "Föltråden". Kan man göra en lista där man skriver in vilka hingstar som man bokat respektive sto till?

Jag har dock inte bokat mitt sto ännu. Kommer att föla (förhoppningvis!), lite sent i år så jag har inte direkt någon brådska.

2011 Bokade hingstar

Sv: Bokade hingstar

Den enda vi har bokat är Sam Bourbon till Livi Champagne. Dock är plan A att hon ska sättas igång igen och tävlas ett år till. Vi får se hur igångsättningen funkar helt enkelt. I övrigt är planen att tre ston ska betäckas. Inga bokningar är gjorda, men seriösa funderingar finns såklart.

Förlåt frågan som inte hör till tråden..:o
Men hur går det för Livi Champagne, blir hon bättre?
Så tråkigt med en skada på ett så fint sto:cry:

Hon har varit på ett återbesök med röntgen. Då såg allt jättefint ut och vi fick klartecken att börja skritta henne. Hon skrittas nu i vagn 25min/dag, på måndag ökar vi lite till. Hon har varit ohalt i skritt sedan ungeför en vecka efter operationen, hur det ser ut i trav vet vi av förklarliga skäl inte än.
Av tristess har hon börjat blogga, så du kan följa hennes konvalescens i bloggen. :D

Jag ska inte betäcka om något sto, men om jag skulle det hade jag gärna valt Mr Pine Chip eller Scarlet Knight!

Troligtvis lånas ett av våra ston ut Västerbo Divine och hon går troligen till Scarlet Knight, inte bokad ännu! TESTPARNING

:D
Det har jag inte ens tänkt på!
Vid närmare eftertanke låter det rätt äckligt, vi får hoppas att hon kan göra en come back på tävlingsbanan istället! :D

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 614
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 056
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
548
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka