I

I.T.

Var på besök hos en hovslagare under en utbildning igår, och blev jätteintresserad av att lära mig ännu mer!
Är det nån som vet om det finns någon bok eller liknande som handlar om alla olika skors funktioner, balansering och grejer?

Var så jäkla intressant! :banana:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bok?

Okej, tack! :)
Då ska jag hålla lite utkik efter de böckerna!
Fick för mig nu när du sa det att jag sett en sån här hemma för länge sen... väääldigt länge sen... Så det e bara o börja gräva i garderoberna och källaren *haha* :bump:

Hovvård och hovbeslag av Lars-erik Magnusson är hyfsad, finns att köpa bl.a hos STC, Svenska ridsportförbundet. Sedan har Stcs ungdomsavdelning gett ut en liten bok (bara tio sidor eller något) som är bra om balansering.

Oki, är bara att ringa o beställa lr? Hur mkt kostar de ca?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
253
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 945
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 277
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 544
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka