Böcker om graviditet/barn

Kilauea

Trådstartare
Bebislängtan går från enorm till tveksam här - kommer jag orka, klara av det, vad gör jag om....osv.
Tänkte att en bok eller två vore bra att ha.
Har ni några tips?
Har sett en rolig bok som är en fyll-i-bok samtidigt som den ger fakta, har läste både bra och dåligt om den. Mer då? Om graviditeten i sig, förlossning, första året, pappa-böcker. Vad är bra att ha för en som inte är van vid barn och bebisar överhuvud taget :o?

Sv: Böcker om graviditet/barn

Som man kan få redan innan man är gravid? Här ska inte börja produceras barn förrän tidigast till sommaren.

Sv: Böcker om graviditet/barn

Det är en gratisbok och vi har den i alla fall i ett ställ på bvc. Kan tänka mig att libero säkert skickar ut om man vill ha ett ex. :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 974
Senast: Bapelsin
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar