maria85
Trådstartare
Ska kanske betäcka mitt sto med Bocelli, men jag har lite funderingar :smirk: . Har ännu inte lyckats hitta någon exteriörbild på honom (har mejlat och frågat Gränsbo dessutom, men dom hade ingen att skicka ), så jag vet inte riktigt om han passar mitt sto. Jag måste ha en hingst med bra typ som är riktigt högställd med långa ben och jag vet ju inte hur han ser ut egentligen, har bara sett bilder på honom under ryttare. Har dock fått höra att han troligtvis skulle passa bra till mitt sto, men skulle vilja se det med egna ögon , så om det är nån som har en exteriörbild får ni gärna skicka en sån till mig, pm'a så får ni in mejladress. Eller om ni som sett honom live kan beskriva honom för mig *desperat*
Sen vill jag dessutom veta hur hans temperament är, eller framförallt hur hans avkommors temperament är. Han borde väl ha en drös ettåringar nu och jag är himla nyfiken på hur dom är! Min dam är ju rätt tuff, så hingstens temperament är väldigt viktigt. Jag vill inte gärna förstärka hennes "tjurighet" hos avkomman, det räcker att riskera att den blir lika tjurig som sin mor .
Sen vill jag dessutom veta hur hans temperament är, eller framförallt hur hans avkommors temperament är. Han borde väl ha en drös ettåringar nu och jag är himla nyfiken på hur dom är! Min dam är ju rätt tuff, så hingstens temperament är väldigt viktigt. Jag vill inte gärna förstärka hennes "tjurighet" hos avkomman, det räcker att riskera att den blir lika tjurig som sin mor .