Sv: Bocelli

Skönt att höra att det är på g!
Nu har jag visserligen redan strukit Bocelli från min lista i år, men för kommande år kanske han är intressant när man fått se video och exteriörbilder.
Bra att hingstägarna börjar vakna upp och inse hur viktigt det är med marknadsföring :bump: , för som det är idag tycker jag att det är ett rent :devil: ibland att hitta den information man vill ha...

hej jo visst är gränsbos hingstar fina och bra i huvudet, dock jag jag tycka att de har riktig utstrålning..

en svenskfödd hingst som jag tycker har mer av båda dessa egenskaper är Black coffee

Igår tittade vi lite mer noga på vår "fula ankunge" e.Bocelli. Han ær så stor och kantig, men jisses vad han kan røra sig!! Luftiga taktmæssiga gångarter. Snygg blev han också nær han blåste upp sig. Nær han væl har vuxit færdigt kommer han att bli en pampig hæst. Størsta pluset ær ændå temperamentet. Goare hæst får man leta efter.

(Sitter i Køpenhamn och skriver, dærav æ och ø)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 720
Senast: pastejja
·
Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har...
2
Svar
35
· Visningar
5 537
Senast: Unafraid
·
Avel Jag hade en intressant diskussion med en vän för ett tag sedan gällande varför man betäcker sina ston. I min värld tänker jag att det är...
2
Svar
20
· Visningar
2 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka