Bob Loomis reiner?

P

Peppy

Finns det nån som har/haft vad tycker ni om dom? Kvalitè? Har en sån på g från tyskland begagnad som skulle se bra ut. Hoppas jag gillar den ....:) och den ligger bra på hästen fast åker väl på å byta sen iallafall har en snart 2 quarter valack som kommer växa en del till antar jag....:) .

Linda

Sv: Bob Loomis reiner?

Mycket bra kvalitet!
Har ridit i en i många år, sadeln är nu 16 år gammal och håller måttet ännu.

Jag har en själv, som jag är mycket nöjd med. Passar min kort ryggad och breda häst, ger bra lodrättsits.

Ja det ska bli jätte spännande å få hem sadeln :bump: Hon som tar med den säger att det är en bra sadel men roligt å få höra lite om den från nån som har en sån.Tack
Linda

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 652
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 825
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 641
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar