N
nDian
För två veckor sen så var jag tvungen att lämna in min mobil på lagning. Jag förde över allt via min bluetooth till datorn för jag vet ju att dem inte tar någon hansyn med att rensa allt.
Igår fick jag tillbaka den. Blev väldigt glad,men det fick över väldigt fort för när jag skulle föra tillbaka allt så funkar det inte.
Jag har installerat om bluetoothen ett par gånger, startat om både datorn och mobilen.
När man trycker på bluetoothens ikon på datorn så står det " bluetoothen kunde inte hittas, kolla om den är ikopplad och försök igen"
Men den är ju inkopplad har provat på både usb minnen. Men inget funkar.
Men när man ska söka efter mobilen till datorn så hittar den min mobil. Men mer än så händer det inget.
Någon som har en idé vad den kan vara? Något som jag kan ha glömt?
Mvh
Igår fick jag tillbaka den. Blev väldigt glad,men det fick över väldigt fort för när jag skulle föra tillbaka allt så funkar det inte.
Jag har installerat om bluetoothen ett par gånger, startat om både datorn och mobilen.
När man trycker på bluetoothens ikon på datorn så står det " bluetoothen kunde inte hittas, kolla om den är ikopplad och försök igen"
Men den är ju inkopplad har provat på både usb minnen. Men inget funkar.
Men när man ska söka efter mobilen till datorn så hittar den min mobil. Men mer än så händer det inget.
Någon som har en idé vad den kan vara? Något som jag kan ha glömt?
Mvh