Bluetooth till mobilen

N

nDian

För två veckor sen så var jag tvungen att lämna in min mobil på lagning. Jag förde över allt via min bluetooth till datorn för jag vet ju att dem inte tar någon hansyn med att rensa allt.

Igår fick jag tillbaka den. Blev väldigt glad,men det fick över väldigt fort för när jag skulle föra tillbaka allt så funkar det inte.
Jag har installerat om bluetoothen ett par gånger, startat om både datorn och mobilen.
När man trycker på bluetoothens ikon på datorn så står det " bluetoothen kunde inte hittas, kolla om den är ikopplad och försök igen"
Men den är ju inkopplad har provat på både usb minnen. Men inget funkar.

Men när man ska söka efter mobilen till datorn så hittar den min mobil. Men mer än så händer det inget.

Någon som har en idé vad den kan vara? Något som jag kan ha glömt?

Mvh

Sv: Bluetooth till mobilen

Åkte till min kompis och installera bluetoothen på hennes dator. och där funkade det kanon. Så det måste vara något knas med min dator. Men undra vad.

Ja men det har jag redan gjort 4 gånger.;)

Men det framgår inte av dina inlägg ;)

Kolla så det inte finns en knapp på datorn som aktiverar blåtanden, det finns det på min bärbara.

Annars vänder du dig till de som "reparerade" datorn och ber om hjälp. För har det funkat innan reparation bör det funka efteråt.

Jo, jag skrev att jag hade installerat om den. Och sen hade jag mobilen på lagning och inte datorn..;)
Det finns ingen knapp som du pratade om heller. Alla som jag har pratat om tycker det är väldigt konstigt att datorn hittar mobilen och mobilen hittar datorn men ändå inte kommer längre än så..
Men men..

Jo, om både datorn och telefonen ser varandra så är ju blåtand igång iaf. Testa att gå in på blåtandsinställningarna på både telefonen och datorn och se om du tillåter dom att prata med varandra!?

Jag har kollat inställningarna på mobilen och dem verkar ok. Jag har ju inte ändrat inställningarna på telefonen sen så funkade ju emma hos min kompis. Jag har kollat datorn med. Har en killkompis som är expert på sånt här och han hittar inget fel han heller. Det ska funka. Men gör det endå inte. Helt skumt. Det är säkert något litet fel som man har missat,men vad:rofl:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 797
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII