Blueberrys hus

Sv: Blueberrys hus

Wohoo! :banana: Nu ska de bara upp också ;) Men som jag sa tidigare, kolla med lokala bud/flyttfirmor om de har någon nedresa inbokad och kan ta ditt gods med hem. Då kan frakten ofta bli billigare eftersom de hellre ger rabatt än kör tomt! :) Och nu får "vi" leta bord! :D

Stolarna får flytta hit :D

:rofl: När jag läste det där gjorde jag en sån där häftig inandning av typen "jag har vunnit på lotto!" :rofl:

För övrigt kan jag tänka mig att komma på middag hos dig. Det behövs ingen mat, bara den där härliga servisen att se sig mätt på :love:

*kl*
Yeey! :banana:

Googlade lite, och det verkar ju finnas en del flyttfirmor och andra mindre åkerier.
Mitt tips är annars att ringa någon större transportör, de har nästan alltid mindre åkerier "under sig" som man kanske inte får vetskap om annars...

Garaget / som är trafikledare hos en större transportör ;)

Senast ändrad:

Äsch, jag kan åka och hämta dem.
Min pappa är i Värmland just nu, och ska ta med sig ett släp med ved ner till Halland. Då passar det utmärkt att jag hälsar på och tar med släpet och stolarna hem :) Jag har inte träffat mamma sedan i julas, så jag kan gott ta mig neröver. :angel:

Jag åker på onsdag, kommer hem på fredag :angel:
Då ska jag ta en sväng förbi Gekås och kolla in lite second hand också, när jag ändå är nere.
Lovar att rapportera!

Var i Falkenberg ligger det?
Centralt?

(Jag hittar väldigt bra i Fbg, men kan inte gatnamn ;))

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka