Blue Horse Don Romantic

C

crazy

Hur läser man deras poängskala egentligen?

"Romantic"...hörde jag även skulle haft någorlunda vettiga poäng i hoppningen också...att han var lite allround-betonad...stämmer det? Hur läser jag bedömningen(kan inte med den danska bedömningen)...skulle någon kunna vara snäll och berätta lite mer?

Har kollat sidan...men de liksom bara fäller ihop alla siffor till ett helt "sifferkompani"...man vet inte vad som står för vad! :confused:

Jag har för mej att jag läst någonstans att han hade någorlunda hoppsiffror också...men vilka siffror ska jag titta på? :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 331
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 308
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har genom livet och flera flyttar släpat med mig ett gäng gamla dagböcker från när jag var ung. Ibland har jag funderat på vad jag...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Sonen född -16 har redan stora problem i skolan, det är mycket slagsmål och skolpersonalen verkar inte ha någon koll på hur och varför...
2 3
Svar
59
· Visningar
15 591
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar