Bloodstock agents

Topolino

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av att anlita en bloodstock agent (vad heter det på svenska)? Är de värda det de kostar och finns det några bra skandinaviska?

Har börjat inse att hästar som är söta inte nödvändigtvis springer bra så det kanske är säkrast att låta någon annan sköta hästhandlandet... :o

Sv: Bloodstock agents

Lars Kelp. Börje Olsson.
Uppis ?

De tar väl 5% och har hittat bra hästar och fixar allt, så man bara behöver betala... och det får man ibland, så det gäller sätta gränser.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 561
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 203
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 618
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 120
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar