Blödning i benet...

K

Kelly

Hittade min kära pålla på tre ben i hagen i fredags... efter att distrik hade varit där fick vi åka ner till hbg.. hon hade en blödning i benet.. en rejäl sådan... Hoppas hon kommer bli bra... har ni haft någon som haft en blödning? har dom återhämtat sig bra och så?
 
Sv: Blödning i benet...

Ingen erfarenhet av det.... Men de är kanonduktiga i Helsingborg!!:bow: Så din häst är i goda händer!!:love:
 
Sv: Blödning i benet...

ja, dom är verkligen bra där nere så jag vet att hon får den bästa vården... men skulle vilja veta utgången lite för er som varit med om något liknande..?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: julgrisen
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
31 561
Senast: Emuliiaa
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 681
Senast: Oknytt
·
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp