Blev glad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mysaan

Trådstartare
Oftast när vi hämtar på dagis är det bara gnäll för att våra pojkar är jobbiga och har för mycket energi. Helt enkelt lite svåra att kontrollera. :( Detta är jag medveten om så det känns så trist att få höra det varje dag.

Så i går skulle fröknarna åka och bada med barnen. Jag var skitnervös för mina barn går bara rakt ut och när de inte bottnar går de en bit till. Nu skulle det vara hög personaltätthet för det skulle vara 3 fröknar på 6 barn och det slutade med att det bara var 5 barn.

Så med hjärtat i halsgropen så går jag för att hämta dem. DE mina monster:love: hade varit jätteduktiga. Lyssnat superbra och inte sprungit omkring. Så personalen tyckte att det gått så bra så det skulle åka iväg i dag igen.

Jag var så stolt över mina killar och det kändes så skönt att få lite beröm ibland också.
 
Sv: Blev glad!

Visst är det skönt att få veta att de kan sköta sig när det är allvar! Jag har alltid fått höra att min 13-åring är lat och slarvig i skolan (jag har kontrat med omotiverad!) men för ett tag sedan ringde hans spanskalärare en lördagskväll(!) och ville bara tala om att hon rättat hans prov och han var godkänd! Det kändes bra att få höra en del positivt också, för han är en trevlig kille, bara inte så intresserad av skolan, utom i vissa ämnen där han har "bra" lärare.
 
Sv: Blev glad!

Vilka duktiga killar! Och vad bra att dagispersonalen lyfter fram och berömmer det bra beteendet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 494
Senast: Modest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 602
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Min som började förskoleklass nu i höstas. Efter en turbulent start har det ändå blivit väldigt bra och sonen trivs i skolan, har...
Svar
9
· Visningar
2 667
Senast: Mabuse
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 663
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp