blev careme´godkänd

Status
Stängd för vidare inlägg.

mullah

Trådstartare
Vet inte om jag har fattat rätt men var det ingen av de fyraåriga hopphingstarna som blev godkända på bruksprovet i helgen?
Eller har jag fattat fel:confused:

Sv: blev careme´godkänd

Du har fattat rätt, varken Carême eller någon annan 4-årig hopphingst blev godkänd.

Jag har missat hela bruksprovet i år. Vad va det som felade för Careme å Optik eftersom att de inte vart godkända?

Fortsätt gärna diskussionen om detta i bruksprovstråden på Avelsgnägg, så samlar vi alla dessa diskussioner där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Utrustning Hej jag undrar om en Racesafe 2000 är godkänd för ponnytrav, det ska stå på en lapp i västen men lappen i min väst är bortklippt 🙈 så...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: Ponnyn2011
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 226
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka