Blandrasvalpar!

pippilotta

Trådstartare
Hittade en annons i tidningen om blandrasvalpar, ringde för skojs skull och hörde vad det var för något, mamman var Schäfer/Rottis och pappan labrador/ ?, dom skulle ha 1500 kr för dom och dom var inte chippade eller vetbesiktigade.
Undrar egentligen hur folk tänker?
 
Sv: Blandrasvalpar!

Och med detta vill du ha sagt vadå ???

en jag känner blev rekomenderad av en utställningsdomare köpa en Schäfervalp...denna schäfer visade sig senare ha kronisk svamp i öronen, analsäcksproblem samt höftledsfel. Bra köp va ? Kostade ju bara 6-7 tusen...Hur tänker folk ?

ditt inlägg är lika ointressant som mitt.
 
Sv: Blandrasvalpar!

Vetbesiktigade var kanske lite dåligt, men många blöandisar kostar ett par tusen utan att vara chippade.
vad är problemet?
 
Sv: Blandrasvalpar!

Jag såg en annons idag. Den löd:

Scäfervalpar
Ej registrerade, veterinärbesiktade, vaccinerade, chipsmärkta & avmaskade.

Så frågan är.. Vad är dom där valparna då? :rofl: Om dom inte är nåt av det där. :angel: :D
 
Sv: Blandrasvalpar!

Jag såg en annons idag. Den löd:

Scäfervalpar
Ej registrerade, veterinärbesiktade, vaccinerade, chipsmärkta & avmaskade.

Så frågan är.. Vad är dom där valparna då? :rofl: Om dom inte är nåt av det där. :angel: :D

AHH men det är ju Lätt..det ÄR ju (renrasiga) Schäfer valpar utan papper!:idea: :angel:
Att du inte fattade det:smirk:
Skit bra hundar Ju! mamma å pappa är ju SÅÅÅÅÅ snälla hundar!:love:

*för er som Inte förstog vinkeln,så var jag ironisk*
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 113
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 200
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp