Bläääääää , kräk

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pippi27

Blev väldigt sent igår trots att vi ska upp tidigt.
Blev ändå väkt tidigare än beräknat av dottern som kräks hejdlöst:crazy:

Nu hoppas jag verkligen att det är maten hos mormor igår som satt magen ur spel så att det inte är vinterkräksjukan:(

Cola hade jag hemma som tur var, men blåbärssoppa ska inhandlas när affären öppnar.

Ingen bra dag att ha sjukt barn. Jag får hem 3 ton hör till hästarna nu på morgonen:smirk:
 
Sv: Bläääääää , kräk

Neeeej, stackars liten! Jag håller tummarna för att det "bara" är dålig mat, så att ni slipper bli däckade allihopa. :crazy:
 
Sv: Bläääääää , kräk

Fyy hoppas det bara är mat som gjort henne dålig.

Här hemma blev sonen dålig i torsdags, var bra i fredags och så igår blev han dålig igen och kräks fortfarande, men mår bra annars.

Nu på morgon blev minsta dålig och kräkts två gånger :crazy:

Bara att vänta och se om vi andra ochså blir dåliga:crazy:

Ska ha ett års kalas om en vecka så jag hoppas det går över fort.
 
Sv: Bläääääää , kräk

Stackars! Vi fick med oss nån magsjuka hem från kanarieöarna - tackar bara min lyckliga stjärna att ungarna inte började spy förrän EFTER vi kommit av planet :crazy:

Jättejobbigt med sjuk ettåring annars var det egentligen inte så fel för vissa vuxna att gå ner allt man gått upp på semestern :angel:
 
Sv: Bläääääää , kräk

Massor med blåbärssoppa i kylen har vi ju! :bow:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bläääääää , kräk

Men då, att ni inte "sprungit" upp hit med det då:idea: :angel:

Fast nu har det ju lugnat sig, iofs så finns det ju inte längre nå´t att komma upp (eller ner)

Vi tar fikat en annan dag! Tack åter igen för all hjälp imorse:bow: :bow:
 
Sv: Bläääääää , kräk

Tjänster & gentjänster-you know! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 035
Senast: Bapelsin
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 744
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp