Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mammas skrev:@SasseVi kan ju börja diskutera när vi känner oss redo? Så länge man taggar med titel + kapitel så funkar det ju fint?
Man behöver väl inte ha så bergsäkra deadlines heller tänker jag? Om man "kommer efter" någon/några annan så gör väl inte det något negativt för diskussionen egentligen tänker jag mig... Om nu någon läser ut Eragon typ inatt och har läst ut tre böcker till innan någon annan läst ut Eragon om en vecka, så kan man ju diskutera Eragon om en vecka då? I en "riktig" bokcirkel måste man ju vara lite på samma planhalva eftersom man bara träffas ibland och ska diskutera just där och då, men vi har ju forumet lite mer närsomhelst tänker jag?
Med det menar jag inte att vi ska rusa iväg åt tvåtusen olika håll så ingen läser samma, men bara att om nån specifik dl inte passar så bra just då så kan man ju ändå diskutera boken när man väl läst den. Vi (och med "vi" menar jag kanske "ni" ) glömmer knappast en bok så fort man börjat på nästa, så det kan ju vara intressant att diskutera en bok man läste för ett litet tag sen också när någon ny kommer med tankar om den...
Läste att det fanns demonkaniner med
Inlägget ovan!
Antingen är det du som skriver för snabbt eller jag som inte kan läsa. Valet är enkelt
@Sasse Läs hela inlägg #265 vetja.
@Sasse midsommarafton?
@SkorpSmulan Jag jobbar också midsommar, så jag läser och diskuterar gärna då med. Vi kan ju börja diskutera när vi känner oss redo? Så länge man taggar med titel + kapitel så funkar det ju fint?
"[...]First shalt thou take out the Holy Pin, then shalt thou count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out[...]"
Raderat
Udda, jag ser den fint... Måste vara fel på dig... Eh, din skärm...
Känner jag dig rätt är den spärrad pga olämpligt material!Udda, jag ser den fint...
@Mammas Till mitt försvar så såg det ut som att det var taggat till mig i Monstermoms citat. Och det såg inte likadant ut i #265
Men jag läste, och hittade inte! Kan tänkas att jag inte läste exakt alla meningar dockSå det räckte inte att jag två gånger sa att du skulle läsa hela inlägget?
Vadå olämpligt? Jag postar väl aldrig något olämpligt?Känner jag dig rätt är den spärrad pga olämpligt material!
Men jag läste, och hittade inte! Kan tänkas att jag inte läste exakt alla meningar dock
Vadå olämpligt? Jag postar väl aldrig något olämpligt?
Precis! Alla tre... långa... meningarExakt alla tre meningar.
Nä, men vet ni... Hur var det nu med de där böckerna igen?
Ah, Monty Python... Min inte så hemliga filmcrush...
"I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough wiper! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
Precis! Alla tre... långa... meningar
Nä, men vet ni... Hur var det nu med de där böckerna igen?