Blacksmithfarms Buke-Bokcirkel

Äsch, detta och @Mammas länk om "I banged"-serien, har fått mig att fundera på att investera i en läsplatta trots allt. Men jag kommer främst läsa vanliga böcker, sådeså! Tro inget annat! :cool: :p

Jamen det är klart! Sjävlklart! Visst är det så! :):):):):)

*gnuggar ondskefullt händerna* joooooooin the dark side *end gnugg*

Är det någon annan som tycker det förekommer viss form av manipulation i den här tråden? :cool:

Synonomer: (omärklig) påverkan, styrning; otillbörligt agerande; konstgrepp, knep, fiffel, fusk

:cautious:

Nä, har jag inte märkt nåt av? :confused:

Visste du dock att många läsare har möjlighet att använda orböcker för att kolla upp tex synonymer och betydelser av saker och ting? Himla smidigt, egentligen... Eller hur? :angel:

:rofl::rofl::rofl:
"Raven Blackbird" är min senaste idol! :rofl:

Läsa på datorn hatar jag! :yuck::down::rage::banghead:
Men läsa på plattan är en helt annan sak. Plus att som sagt, man får tag på böcker direkt, vilket är en jäkla skillnad mot att vänta på posten från USA... Dock köper jag "riktiga" böcker också, men jag unnar mig väldigt mycket mer och läser väldigt mycket mer varierat på plattan. De "riktiga" böcker jag köper är sådana jag vet i förväg att jag vill ha (del x i en serie jag redan följer, tex), men för det mesta skaffar jag även dessa till plattan så jag kan ta med mig dem närsom varsom, typ. För mig är läsaren en helt fantastisk utveckling. :love:

Så förvånad jag är! :rofl:

Håller med, även om jag inte köper så mycket fysiska böcker längre händer det ibland ändå. Läsplattan har verkligen revolutionerat mitt läsande. Jag skulle aldrig ha råd att läsa så mycket jag gör om jag inte hade den. Har hittills läst 47 böcker i år. Hade jag köpt alla i fysiska ex, och så skeppning från UK eller US iom att de flesta inte ges ut här... :nailbiting:

"Jessica makes the first move and sucks Vladimir’s monstrous ding dong" :rofl:

Jag vet vad jag ska läsa i sommar :p

:rofl: Men jisses! :D Gört!
Och de kostar ju inte så mycket, så testa och se vad du tycker. Och klart du kan fixa I banged till honom. Radera den när du är klar bara. :angel: ;)

Och du kan väl börja nu? :angel: ;) :D

Jag har aldrig sagt att jag har ett liv! :angel: :D

:rofl:

Man ska helt enkelt inte räkna. Då behöver man inte hålla koll på liv eller ej heller! :idea:

Jag har iiiiiiiiiingen aaaaaaaaaning om hur många böcker jag läst i år. Igår läste jag dock ut tre, men det är ju inte så mycket! :up:
(Och jag hade inte börjat på alla samma dag. Och eftersom det gått mer än en dag - tydligen :confused: - sen jag börjat på dem, så har jag ingen aning om när det var! Tio år sen? Förrgår? Vem vet...:angel:)

Gudars vad ni skriver jag orkar inte läsa hälften. Så: Jo jag är på Eragorn men måste vänta till på måndag innan jag kan börja så vad har vi för datum?

Man ska helt enkelt inte räkna. Då behöver man inte hålla koll på liv eller ej heller! :idea:

Jag har iiiiiiiiiingen aaaaaaaaaning om hur många böcker jag läst i år. Igår läste jag dock ut tre, men det är ju inte så mycket! :up:
(Och jag hade inte börjat på alla samma dag. Och eftersom det gått mer än en dag - tydligen :confused: - sen jag börjat på dem, så har jag ingen aning om när det var! Tio år sen? Förrgår? Vem vet...:angel:

Hahah. Du borde börja hänga på goodreads. ...Men då kan jag ju erkänna att all erotica inte kommit med där. :o

Gudars vad ni skriver jag orkar inte läsa hälften. Så: Jo jag är på Eragorn men måste vänta till på måndag innan jag kan börja så vad har vi för datum?

Stackare! Men det är mest (:angel:) bara svammel, så du behöver inte anstränga dig att läsa igenom... Vet inte, en vecka från måndag, verkar det rimligt? Eragon är väl en YA-bok, eller har jag helt fel där? De brukar ju i såfall vara böckernas variant av popcorn, fort och lätt typ. :D

Hahah. Du borde börja hänga på goodreads. ...Men då kan jag ju erkänna att all erotica inte kommit med där. :o

Nä men det går ju inte som redan sagts, det är på min ångest/avoid-lista... :o
Eller nä, jag menar: jag tänker av principskäl inte stötta denna sajt förrän den inkludrat all erotica! Mot barrikaderna! :rage:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Vegansk efterrätt
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka