Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jag tror att den ska gå att få ner ändå, men kanske krypterad tänker jag?
Men du, gå in på amazon, och "köp" en av de här gratisböckerna? Så kan du testa utan att riskera några pengar.
Ååååh! Du är inte så dum som alla säger ändå du!
Ååååh! Du är inte så dum som alla säger ändå du!
Jo, hon försöker bara luras
Alltså, jag är på sida 392 av 519 så... imorgon??
Åh, en komplimang i förolämoningen, min favorit!
Jupp, är ju så man raggar effektivt, vettu! (annars kan du ju få för dig saker)
Nu har jag till slut lyckats "köpa" en gratisbok, tog ju en liten stund... Inte för att det är krångligt dock, utan för att jag drabbades av nåt slags "Nej, inte fucka upp rekommendationerna med att ta nåt random bara!"-ångest. Så nu är jag den lyckliga ägaren av "Homemade Dog Food Recipies for a Healthier Dog"... Eller, "ägaren" snarare. För nä, nån fil får man inte. Buuuuuu, Amazon.
Hmm, men vad händer om du drar ner den till mobilen då, kan du inte föra över filen där? Eller om du vill läsa den på datorn när du inte har anslutning? Finns det inte en typ kindleapp men till datorn så du kan dra ner den där?
@Sasse Hoppsan nu skämtade jag på en nivå du inte förstod. Måste vara den låga nivå jag befinner mig på!
Jag tar tillbaka det jag skrev i mitt PM!
Hm.
brb
Jag har väl ångerrätt?Här tas det inte tillbaka någonting, unga fröken!
Kindle är Amazons eget märke på läsplatta. Min far har en sån som han mig veterligen aldrig har startat och han fick den för 1½ år sen. Undrar om jag kan sno den tro...?Jag har väl ångerrätt?
Och unga fröken? Du är typ yngre än mig
På tal om Amazon, vad är kindleböcker? Dom är billigare!
Tror faktiskt inte det jag heller. Jag måste bara hitta den först. Och det skulle inte vara den första saken som han glömt bort att han äger och som jag tagit över utan att han märkt något
Eeeeeeexcellent... It worky-worky, taxi-taxi! Har inte provat konvertera för all del, men har jag bara filerna lär det funka finfint.
Jag är för övrigt nu the proud owner av "I Banged A Vampire And He Didn't Sparkle Like The Pansies In Twilight", kunde inte motstå...
Jag har väl ångerrätt?
Och unga fröken? Du är typ yngre än mig
På tal om Amazon, vad är kindleböcker? Dom är billigare!