Blacksmithfarms Buke-Bokcirkel

Jag har läst typ en bok ur den serien, och det är typ polgara-boken som ändå inte är en riktig Belgarionbok va? men jag gillade den skarpt! Har funderat på att läsa resten sedan dess.... typ tio-femton år sedan. :angel: ;)

Haha, det stämmer den är inte i serien! Upp med Belgarion på listan genast, vettja! :D

Jo, det funkar. Men för att vara ärlig så är jag numera så jävla tekniskt inkompetent så jag fixar inte det själv. 5 år med en datanörd som fixade allt och lite till så har jag liksom tillbakavecklats :( Känner mig urkorkad ibland!

Hm. Vad är svårigheten? Försöker inte vara taskig nu, typ "hur svårt kan det va?", utan tänker att om du säger vad som är krångligt kanske vi kan prata igenom dig?

Hm. Vad är svårigheten? Försöker inte vara taskig nu, typ "hur svårt kan det va?", utan tänker att om du säger vad som är krångligt kanske vi kan prata igenom dig?
Allt, var jag får tag i böcker (förutom piratbukten, men jag har inget program för det längre) till hur jag får in det i telefonen. Har lyckats få in lite ljudböcker till dottern via en kompis som la upp dem på sin dropbox men då fick jag ladda hem ett kapitel i taget (till telefonen då) och det tog en evinnerlig tid! Och jag är fortfarande såpass kognitivt skadad i hjärnan sen chocken att jag inte fixar att tänka i för många steg och förstå på samma gång. Asdrygt!!
Men jag uppskattar självklart hjälp!! :)

@Ninnurur Jag kan inte själv tyvärr, men Monster kanske kan hjälpa dig hur du lättast går tillväga? En bra grej om du får tips skriftligt är ju att du kan spara dem som en lista, och inte behöver tänka i så många steg utan kan ta punkt ett först, sedan två etc. ? :)

KåEl
:angel:

Gick in på amazon för att köpa Eragon. Bara den. Inget annat. Blev en till.... :angel:

@Ninnurur Jag kan inte själv tyvärr, men Monster kanske kan hjälpa dig hur du lättast går tillväga? En bra grej om du får tips skriftligt är ju att du kan spara dem som en lista, och inte behöver tänka i så många steg utan kan ta punkt ett först, sedan två etc. ? :)

KåEl
:angel:

Gick in på amazon för att köpa Eragon. Bara den. Inget annat. Blev en till.... :angel:
Jag får väl rycka tag i nån av datanördarna jag har på fb och kräva lite hjälp :D Men smart med listan! Att jag inte tänkt på det själv!! Men som jag sagt tidigare, hjärnan skadas mer än vad man tror ibland... Det tog ju tre månader innan jag kunde läsa annat än korta blogginlägg. Fyra månader tills jag klarade att läsa en bok.

Jag får väl rycka tag i nån av datanördarna jag har på fb och kräva lite hjälp :D Men smart med listan! Att jag inte tänkt på det själv!! Men som jag sagt tidigare, hjärnan skadas mer än vad man tror ibland... Det tog ju tre månader innan jag kunde läsa annat än korta blogginlägg. Fyra månader tills jag klarade att läsa en bok.

Piratbukten och relaterat kan jag prata dig igenom om du vill, men det kan ju vara lättare att ta det med nån du är van att prata med (man lär sig ju att kommunicera mer effektivt ju bättre man känner varandra). Men det är bara att hojta till om du vill! :)

Allt, var jag får tag i böcker (förutom piratbukten, men jag har inget program för det längre) till hur jag får in det i telefonen. Har lyckats få in lite ljudböcker till dottern via en kompis som la upp dem på sin dropbox men då fick jag ladda hem ett kapitel i taget (till telefonen då) och det tog en evinnerlig tid! Och jag är fortfarande såpass kognitivt skadad i hjärnan sen chocken att jag inte fixar att tänka i för många steg och förstå på samma gång. Asdrygt!!
Men jag uppskattar självklart hjälp!! :)
Jag är ju så omdern att jag har en bärbar cd och lånar ljudböcker på biblo :) Har du bara en vanlig stereo så är det ju bara låna på biblo, dom har det mesta.

Jag har just köpt fem böcker på rea :angel: Måste verkligen ha en till bokhylla! Ska köpas nu i helgen :D
Hur kan du inte ha en bokhylla? :o Jag har tre st :D

@Monstermom - tack! Hittar jag inte hjälp på annat håll så hojtar jag :)

@SkorpSmulan - efter alldeles för mycket böter pga sen tillbakalämning så undviker jag att låna böcker numera, tyvärr... :/ Jag vet att systemen är bättre nu med påminnelser och så (mamma är flitig lånare) men jag vill inte riskera något. Det ger för mycket ångest. Jag har för övrigt adhd, därav slarv/förvirring/ångest :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka