Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså, hur långa är kapitlen på Eragon?
Men alltså, hur långa är kapitlen på Eragon? Hur många vill hänga på, och hur många har boken (av de som läser fysiska ex), och måste vänta på att få den? Är det för snart att köra några kapitel i helgen?
Klart jag ska de står och väntar i bokhyllan (tyvärr på svenska, men det går det med...)Om ni skyndar er med Eragon, Eldest och Brisingr (för ni ska väl läsa alla böckerna? ), så är jag med på att läsa och diskutera Inheritance sedan
Jag har den inte, men då jag har läsplatta lär det inte ta många minuter att skaffa den, så jag är på närsom (åt skogen med verkliga livet! )
Fan, jag måste ju ha riktiga böcker! Det funkar verkligen inte att läsa på mobilen när man står på crosstrainern
Klart jag ska de står och väntar i bokhyllan
Klart jag ska de står och väntar i bokhyllan (tyvärr på svenska, men det går det med...)
Ooof, nåt med böckerna som står och väntar i bokhyllan och förmodligen likheterna mellan namnen (och genren kanske) gav mig nu enorma flashbacks till att läsa Belgarion-serien en gång i tiden! Jag kunde verkligen känna känslan av att plocka ner nästa bok ur hyllan och känna... lyckan!
(Belgarion må vara inte världens bästa serie för all del, men en gång i tiden var det faktiskt en stor upplevelse för mig hur pinsamt det än kanske låter. )
Varför tror du jag föreslog eragon
(Önskade mig, och fick,dem i julklapp )
Hm. Jag fick en halv pall pellets. Jag tror jag måste ha en konsult när jag skriver önskelista till tomten...