Blacksmithfarms Buke-Bokcirkel

Men alltså, hur långa är kapitlen på Eragon? Hur många vill hänga på, och hur många har boken (av de som läser fysiska ex), och måste vänta på att få den? Är det för snart att köra några kapitel i helgen? :)

Ah, trist när det blir så. :meh:

Jag hänger en del på tumblr och följer en massa bok-citatbloggar, och det är på grund av alla underbart fina citat jag fastnat för boken. Jag ser verkligen fram emot att läsa den! :)

Till alla: Hojta till om ni hänger på goodreads och vill ha en ny vän. :D

Om ni skyndar er med Eragon, Eldest och Brisingr (för ni ska väl läsa alla böckerna? :p), så är jag med på att läsa och diskutera Inheritance sedan :angel:

Men alltså, hur långa är kapitlen på Eragon? Hur många vill hänga på, och hur många har boken (av de som läser fysiska ex), och måste vänta på att få den? Är det för snart att köra några kapitel i helgen? :)

Jag har den inte, men då jag har läsplatta lär det inte ta många minuter att skaffa den, så jag är på närsom (åt skogen med verkliga livet! :p)

Fan, jag måste ju ha riktiga böcker! Det funkar verkligen inte att läsa på mobilen när man står på crosstrainern :p

Klart jag ska :D de står och väntar i bokhyllan :)

Ooof, nåt med böckerna som står och väntar i bokhyllan och förmodligen likheterna mellan namnen (och genren kanske) gav mig nu enorma flashbacks till att läsa Belgarion-serien en gång i tiden! Jag kunde verkligen känna känslan av att plocka ner nästa bok ur hyllan och känna... lyckan! :D
(Belgarion må vara inte världens bästa serie för all del, men en gång i tiden var det faktiskt en stor upplevelse för mig hur pinsamt det än kanske låter. ;))

Ooof, nåt med böckerna som står och väntar i bokhyllan och förmodligen likheterna mellan namnen (och genren kanske) gav mig nu enorma flashbacks till att läsa Belgarion-serien en gång i tiden! Jag kunde verkligen känna känslan av att plocka ner nästa bok ur hyllan och känna... lyckan! :D
(Belgarion må vara inte världens bästa serie för all del, men en gång i tiden var det faktiskt en stor upplevelse för mig hur pinsamt det än kanske låter. ;))

Jag har läst typ en bok ur den serien, och det är typ polgara-boken som ändå inte är en riktig Belgarionbok va? men jag gillade den skarpt! Har funderat på att läsa resten sedan dess.... typ tio-femton år sedan. :angel: ;)

@Blacksmithfarm Oooh, någon älskar dig! :D

Jag hade tänkt överge MoP men efter att ha läst spoilerna om nå vampyrer? Så blev jag ju nyfike. ha ha. Den får ligga kvar i telefonen så kan man ju läsa när andan faller på.

Hå hå, oj vilken fart ni har. Jag är på att läsa Eragon, jag har sett filmen men det var väldigt länge sen, tror inte ens att jag såg klart den för den delen. Jag måste bara en sväng på biblo för att få tag på den först och vet inte om jag hinner före måndag. Eventuellt hinner jag in imorgon.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka